Kasie West ~ Láska nie je lotéria

Názov: Láska nie je lotéria
Autorka: Kasie West
Séria: - 
Žáner: YA, contemporary
Počet strán: 304 strán
Hodnotenie na GR: 3.51*/ 9 628 hlasov



Anotácia:
Spontánnosť nepatrí medzi typické vlastnosti hlavnej hrdinky Maddie. Všetko si dôkladne plánuje a tvrdo drie, aby to dosiahla. Raz si však kúpi lós a na vlastné prekvapenie... Vyhrá! Život sa jej zmení ako šibnutím čarovného prútika. Už sa nemusí trápiť, či získa štipendium na prestížnu školu. Namiesto toho, si chce prenajať jachtu. Byť stredobodom pozornosti v škole tiež nie je na zahodenie. Až kým sa informácia o výhre nerozšíri a nezačnú ju žiadať o pôžičku ešte aj náhodní okoloidúci. Zrazu Maddie netuší, komu má veriť.

Jedinou výnimkou je Seth Nguyen. Maddie s ním pracuje v miestnej zoo. Seth očividne netuší, že sa v jej živote niečo zmenilo. A, ktovieprečo, Maddie sa rozhodne, že mu to ani nepovie. Čo sa však stane, keď Seth jej tajomstvo odhalí?


Najnovšia kniha od Kasie West ktorá vyšla pod vydavateľstom Slovart. A bohužiaľ, asi aj jedno z najväčších sklamaní od Kasie West, aké som zažila. Ako, nedá sa povedať, že by to bola vyslovene zlá kniha - ale takisto sa nedá povdať, že by bola nejako skvelá. Skôr taký slabší priemer.



Kasie West vo svojej najnovšej knihe, ktorá jej vyšla v slovenčine sa zaoberá celkom neobvyklou témou - hlavná hrdinka totižto vyhráva v lotérii a celý jej život sa náhle zmení. Z neznámej, šedej mišky sa zo dňa na deň stane najpopulárnejšie dievča na strednej škole. Zrazu sa s ňou chcú všetci baviť, kamarátiť a všetci vedia čo je pre ňu najlepšie. A v prvom momente si to Maddie užíva. Zrazu si môže dovoliť všetko, o čom predtým ani nesnívala. Bohužiaľ, presne v tomto je problém celého príbehu.
Láska nie je lotéria je veľmi jednoduchá kniha. Nedá sa od nej očakávať nejaké zázraky. Hlavná myšlienka tejto knihy je veľmi jednoduchá - peniaze ti nezabezpečia šťastie. Ale nedá sa povedať, že by to autorka zrovna dobre podala. Hlavná hrdinka Maddie sa chovala ako rozmaznané decko, zabudla na svoje kamarátky, ktoré mala predtým, než vyhrala v lotérii a zrazu z nej bol úplne iný človek. Čo by som aj na jednej strane vedela pochopiť, keby to nebolo v rozpore s jej charakterom načrtnutým na začiatku knihy.
Žiaľbohu, tejto knihe chýbalo hneď niekoľko vecí na ktoré som u Kasie bola zvyknutá u predošlých knihách.  Na tú ľahkosť a celkovo veľmi príjemné čítanie, kedy Vás kniha vtiahne do deja a vy sa neiete od toho poriadne odlepiť. To mi akosi pri tejto knihe chýbalo. Hlavná hrdinka sa správala úplne hlúpo, nepremyslene a celkovo, jej charakter nebol vôbec uveriteľne napísaný.
Najmenší problém som mala asi s hlavným hrdinom, alebo teda romantickým záujmom Maddie. Seth, ktorý pracuje v ZOO spolu s Maddie bol veľmi milý chlapec a takisto veľmi chápavý k našej Maddie. Bohužiaľ, autorka viac nerozvinula jeho charakter a bol tam ako keby do počtu než čokoľvek viac.
Celkovo, kniha mi proste nesadla. Nevedela som sa do nej začítať, proste fakt mi nejako nesadla a nenašla som v nej to, na čo som u Kasie zvyknutá. Ale, zároveň si myslím, že keby ju čítam ako mladšia, asi sa mi kniha páči oveľa viac.



Knihu Láska nie je lotéria od Kasie West by som určite odporučila pre menej náročných čitateľov, ktorý nehľadajú dokonalý príbeh alebo celkovo, pre tých menej náročných a mladších čitateľov.  Myslím si, že v týchto kruhoch si nájde viacej čitateľov, ktorý si možno niečo odnesú aj z posolstva, ktoré sa snažila autorka touto knihou nám priniesť.


Za recenzný výtlačok veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu Slovart.
Knihu si môžete zakúpiť TU

3 Komentáre

  1. Kruci! Slabší průměr? :(
    Já miluji knihy od Kasie, sice jsem zatím četla jen tři, ale i tak. :D Mám doma od autorky právě Lucky in Love a Listen to Your Heart, které jsem ještě nečetla, a moc se na ně těším, ale teď už teda o trošku méně.
    Ale i přesto jsem na knihu zvědavá, a určitě se chci do ní pustit co nejdříve. Ale v angličtině. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Táto recenzia to najlepšie vystihuje: https://www.goodreads.com/review/show/2432064670?book_show_action=false

      No, ale bohužiaľ hej :( Neviem, ja som tie čo som predtým čítala, dve som zbožňovala, jedna bola tiež taký slabší priemer a bohužiaľ, aj táto...Neviem, asi som z Kasie vyrástla ale o to viac ma teší, že mi momentálne masívne sedí Morgan Matson.

      Odstrániť
  2. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club too if that's possible?
    Tropika Club Deals is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Deals – Search for the best voucher and coupon deals
    Tropika Club Bookings – Discover and book services at amazing off-peak discounts
    Tropika Club Magazine – Get the latest scoop on beauty, wellness, eats and all things Singaporean


    Tropika Club Deals is ideal for customers who want to discover the best deals without having to commit to a specific appointment date and time. Deals allow customers to buy vouchers and coupons in advance and to arrange the appointment directly with the merchant or business. Customers can also buy vouchers as gifts or to use for the future.

    Tropika Club Bookings is ideal for customers who want to see the full selection of a merchant or business. Customers can search by merchant or service categories and then choose from a full range of service offerings. Customers can also see if there are any off-peak discounts for the selected service(s). Customer will book the appointment for the specific date and time.

    Tropika Club Magazine crafts and curates articles for the discerning Singapore male and female. We provide up-to-date articles on Beauty and Vogue for gals, and articles on Grooming and Style for guys. We also cover local Singaporean content under City. Supporting Tropika Club’s vision to bring the best beauty, wellness and fitness services to our visitors, we also have a review section on the best services and selections under Top Picks. This features the Top 10 rankings for your beauty and wellness salons based on the various regions in Singapore. Tropika Club Deals brings to you great deals and offers from our merchants in the form of amazing discounted vouchers and codes. In addition, enjoy cashback as much as up to 5% for each purchase you make, regardless of the amount you spend. Think Cashback. Think Tropika.

    1.Discounted Beauty and Wellness Brand Vouchers
    2.Hairstyling and Hair loss Treatment Deals
    3.Facial and Aesthetic Services Deals
    4.Brows and Lashes Services Deals
    5.Massage and Spa Deals
    "

    OdpovedaťOdstrániť