Prázdninová súúúťaaaž!!!




Podmienky: 
  • Súťaž trvá do konca júla. Víťaza vyhlásime niekedy v priebehu augusta
  • Byť zo SR alebo z ČR 
  • Musíte mať viac ako 13 rokov
  • Píšte komentár pod tento článok 
  • Komentár musí obsahovať vaše meno (prezývka, čokoľvek :D ), e-mail, pod akým menom nás sledujete cez GFC/FB (stačí jedno, ak obidve, tak vám to pripočítame ako bonusový vstup
  • Odpoveď na otázku: Aké knihy plánuješ čítať cez prázdniny? Prečo(čím vás zaujali, že ste si vybrali zrovna tieto)? Stačí iba nejaké 2-3 príkladíky (nenahneváme sa, ak ich bude viac, aspoň nás inšpirujete :) ) 
  • Bonusový vstup: Zdielať súťaž a hodiť link do komentára 

A o čo súťažíte? 
 Jednoducho - viacmenej, o čo chcete. Nebude sa jednať o žiadne knižné novinky ale vy si vyberiete z tohoto zoznamu :) (je možné, že tam bude niečo nové, možno niečo už nebude, veď uvidíte) 
Hlbšie ako mŕtvy - Hoagová 
Neviem ako to dokáže - Pearsonová
Posol  - Zusak
Zasvätený  - Toyne
Dokonalý pár - Condie
Nech vojde ten pravý  - Lindquist
Piesne serafov 2  - Riceova
Nočný tieň - Cremerová
Dcéra dymu a kostí - Taylorová
Eona - Coodmanová
Záblesk - Adornettová
Záhrobie - Adornettová
Nádherné tvory - Garcia&Stohl
Nákaza - Toro&Hogan
Žihadlá - Toro&Hogan
Večná noc - Toro&Hogan
Tieň Hada - Rick Riordan 
Akadémia temna - Poole 
Stefanove denníky - Smith
Upírske denníky - Smith
Temné vízie  Smith
Ríša temnoty - Smith


Veľa šťastia!


34 Komentáre

  1. 1.Kristy
    2.FB - Kristy Drážovská

    Na prázdniny toho plánujem veľa :D ! Aktuálne mám rozčítaného Harryho Pottera (6). Hneď nato idem čítať Mechanického anjela. Som strašne zvedavá a teším sa, dúfam že to bude super... aj keď od Cassandri nič iné ani byť nemôže. Samozrejme si prečítam posledný diel Harryho Pottera (7). Ďalej si chcem dať re-reading ôsmich kníh o Anne zo zeleného domu, ktoré mám moc rada a viažu sa mi k nim samé pekné spomienky. Páči sa mi, že v Anne som sa dosť našla :). Samozrejme by som rada cez prázdniny (keď už začínam s prvým dielom), tak by som rada prečítala celú sériu - Pekelné stroje. Vo veľmi blízkej dobe si plánujem vypýtať, alebo kúpiť Mesto stratených duší :3. A určite ešte niečo nájdem v knižnici... Ako vravím je toho veľa, omnoho viac.. :D

    https://www.facebook.com/pages/My-life-my-world-of-books/240818142763072?ref=hl&ref_type=bookmark

    Ja by som strašne rada vyhrala knihu Posol od Marcusa Zusaka. Čítala som Zlodejku kníh a bolo to naozaj krásne.. aj preto ma Posol strašne láka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. - Foxy, gfc - Foxy, FB - Denisa Lesniaková
    - vďaka tejto otázke asi rovno napíšem článok. Určite sa chystám na Maru Dyerovu, Game of Thrones aspoň prvý diel a nejaké tie anglické - Scoring Wilder a Holloway sisters. Tiež som premýšľala, že sa pustím na re-read HP série, TFIOS a Džínsového denníku, lenže ten si najprv musím zohnať :(( ... OCH a ako som mohla zabudnúť!!!! Mojej milovanej Mirande Kenneally vyjde v júly ďalšia kniha, piata zo série Hundred Oaks - Breathe, Annie, Breathe!!
    - https://www.facebook.com/danybooks?ref_type=bookmark

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. .... asi som nezabudla mail.... nieeeee..... d.lesniakova@centrum.sk :D

      Odstrániť
    2. Len podotýkam že názov série je A Song of Ice and Fire a Game of Thrones je iba prvá časť :)

      Odstrániť
    3. ... oh shit to vazne. To by ma zaujimalo preco sa serial vola Game of Thrones... ok nevadi. Necakala som ze budem citat aj knihy kedze teraz skoncila stvrta seria a citat vsetky knihy kde viem co sa stane ma nelakalo :D.. ani vlastne neviem ako velmi idu podla serie... (hanba na mna )

      Odstrániť
  3. Míša
    vavrinovamichaela@gmail.com
    Pravidelný čtenář pod jménem Michaela Vavrinova
    Nejdříve si přečtu knížku Hvězdy nám nepřály, protǒze jsem četla, že je to silný příběh a přesně na něco takového mám těd náladu. Dále se chystám na knížku Cizí tvář od Lindy Howard, protože jsem od ní už jednu knížku četla a líbila se mi. Nakonec zmíním i autobiografii Sereny Williams, protože miluju jak tenis tak autobiografie.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Baja
    baajushkaa@gmail.com
    GFC: Bajushka Kováčová
    Od dnes čítam Miroslava Varáčková - Láska z ulice - dnes prišla poštou kamoške a ona ju hneď utekala požičať mne :-D nedbám, som len rada :-D
    Potom som si požičala tri knihy z knižnice, ktoré na mňa žmurkali :-D
    Maxim E. Matkin - Miluj ma ironicky, Ruta Sepetysová - Medzi odtieňmi sivej a niečo po anglicky Nora Roberts - Public secrets :-D :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Majka
    Majka.ogurcakova@gmail.com
    Majka Ogurčáková ( alebo Mariana Ogurčáková, nie som si istá )
    A cez prázdniny budem čítať veľa , ešte ani dokopy neviem čo presne no chystám sa prečítať si knihu od Dana Bowna Anjeli a démoni pretože ma strašne zaujala kniha Da Vinciho kód , ktorú považujem za dokonalé majstrovské dielo, knihu Zber kostí lebo som o nej počula samé chvály tak som zvedavá, upírske denníky lebo som ešte nevidela ani seriál a všetci ho chvália ... a re-reading Harryho Pottera lebo mi k letu nesmie chýbať a aby som nezabudla tak sa chytsám čítať TFIOS v angličtine :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Rebele Girl (Mária Rusnáková)
    rusnakova.maria@centrum.sk
    V Anglicku som si kúpila 15 kníh takže nejaké tie Greenovky budem určite čítať, Atramentový svet práve dočítavam, mám fantasy The City od Gemellovej, EONA, Candace Bushnell-New Yorkové romány...Pána prsteňov a Divergenciu...je toho dosť a zaujali ma ich ceny, mnohé som už dlho túžila vlastniť, Greenovky sú proste top a tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nessa
    Sara.Kopalova97@seznam.cz
    GFC: Nessa WFS
    FB: Sára Nessa Kopalová
    Takže přes prázdniny mám v plánu přečíst knihy, které mám půjčené z knihovny - mám tam třeba sérii Harry Potter, sérii Game, Hon, Volání kukačky, Osudová přitažlivost, nebo sérii Hřbitovní královna, První hrob napravo, Druhý hrob nalevo. Pak mám od kamarádky půjčené knihy Prvních 100, Potrhaná křídla, Rozděleni časem: Bouře, nebo knihu Horečka, je to druhý díl ze sérii Zahrada nesmrtelnosti, po dočtení druhého dílu mám v plánu si přečíst i třetí díl, ale v angličtině, jelikož ho v češtině neplánují vydat, škoda. Pak se mi nashromáždily doma recenzní výtisky - Bohové Olympu: Proroctví, Narozen o půlnoci, Zpívající město, Přivolávání, takže ty taky musím brzo přečíst, a ještě mám doma knihy, které jsem dostala k Vánocům a ještě je nemám přečtené. Takže mám co dělat přes prázdniny. :D
    Sdílím: https://twitter.com/NessQua/status/482187444268593153

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Klér
    email: kleria.amanda@seznam.cz
    GFC: Kleria Amanda
    FB - Kristýna Klér Kotašková
    Tak zatím v tom nemám úplně jasno co budu číst... ale budu číst hodně knížek od CooBoo :D. Např. Amy a Roger, Archiv, Fenomén, Šampion a atd.. pak mám v plná i klasiku Pýchu a předsudek, kterou musím číst i do povinné četby, pak možná nějaký díl Harryho Pottera a pak ještěn uvidím :)).
    Sdílení na FB - https://www.facebook.com/pages/My-favourite-books/551991678188566?ref=hl&ref_type=bookmark

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Lucka.stechova
    Email - Lucka.stechova@seznam.cz
    GFC - Lucka Štěchová
    FB - Lucka Štěchová
    Mám v plánu přečíst - Pytel kostí, Zhubni a Lunapark od Stephena Kinga, potom bych chtěla přečíst první dva díly série Píseň ledu a ohně ( Hra o trůny a Střet králů), potom taky Amy a Roger (taková oddechovka :D) a potom mám v plánu sérii Milénium v angličtině :)
    Sdílení na FB - https://www.facebook.com/lucianastechova/posts/771424526230821

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Přezdívka: Melissa
    Email: monicka.b@seznam.cz
    GFC - Melissa
    FB - Sobíkova knihovna

    Jelikož už jsem pracující člověk tak prázdniny jako takové nemám :-) Ale přes dovolenou se plánuji přečíst poslední dva díly Tygří ságy od C.Houck, no a momentálně co mám teď připraveno na kupičce u postele je třeba Mezi láskou a smrtí od M.Cabot - je to poslední kniha co jsem od této autorky ještě nepřečetla, Polibek čarodějky od M.Cruz a nebo knihu Včera tě budu milovat od C.Terrill - tato kniha mě zaujala hlavně námětem tak jsem hodně zvědavá co z toho bude

    odkaz na sdílení: http://sobikova-knihovna.blogspot.cz/2014/06/soutez-do-317.html

    OdpovedaťOdstrániť
  11. 1) Veronica Orphan
    2) manson-ka@centrum.cz
    3) Veronica Orphan GFC
    4) Veronica Orphan FB

    5) Chci si přečíst sérii Nádherných bytostí, pak znovu serii Hunger games, a taky Walking dead.
    6) https://twitter.com/mansonka

    7) Posel-Zusak, Eona- Coodmanová, Nákaza - Toro&Hogan, Žihadlá - Toro&Hogan, Večná noc - Toro&Hogan, klidně všechny:D:D Škoda, že nemáš knihy jako jsou ,,Som číslo štyri,,, ty bych brala, u nás v Čr se tato super serie nevydávala :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  12. na faceu ti napíšu, že to jsem já :D nechci sem psát jméno, gfc je pak Monika P, mail: moncik.11@seznam.cz
    twitter: https://twitter.com/osmtsn/status/482941263218745344
    Hmmm :D Je toho na čtení šíleně hodně :D Vidím to tak, že přelouskám zbytek volumes z Death Note, jsem před půlkou Skeleton Crew, mám tu ještě The Host, kterou se mi musí podařit přečíst, abych ji koncem září mohla vrátit do školy, až nastoupím :D pak to vidím na Dědičku, Buzz, různé knihy od Neila Gaimana (srdcovka!), dočtu asi Divergent trilogii, pokročím v The Mortal Instruments a Chaos Walking :D Ale mám tu daleko víc knih :D Ale radši budu pesimistkou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. 1. Nerya, kasprzykova.zuzana@gmail.com
    2. Cup of tea diary/ ZuzKa
    3. Rozhodne Atramentovú smrť, keďže som čítala prvú časť, tak by sa patrilo prečítať pokračovanie, kým zabudnem čo sa dialo v prvej časti :) Tiež niečo od Kinga, keďže som sa rozhodla prečítať čo najviac kníh od neho, tiež Pretty Little Liars, ktoré ma neskutočne zaujali a zbožňujem ich a niektoré z mojej knihovničky, na ktoré sa ešte nedostalo :)
    4. https://www.facebook.com/CupOfTeaDiary?ref=hl (neviem ako nájsť link len konkrétneho príspevku)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Lenka
    lenka2688@azet.sk
    Lenka Strešíková
    Ja si nezvyknem robiť plány/zoznamy kníh na čítanie – čítam všetko čo mi príde pod ruku, ale snažím sa striedať žánre (romantika, krimi, fantasy). Momentálne mám na stole Portrét Doriana Greya (Oscar Wilde), pretože som sa rozhodla čítať viac tých „starých klasických“ autorov, ktorí sú často inšpiráciou pre súčasných autorov. Tiež sa chystám na Emmu (Jane Austen), pretože som fanúšičkou http://www.emmaapproved.com/ a uvedomila som si, že i keď ten príbeh poznám naspamäť, ešte som nečítala knihu. No a v neposlednom rade sa chystám na Experiment (Veronica Roth), pretože sériu Divergencia mám rada a teším sa na veľké finále (a odmietam čítať všetky recenzie, aby som náhodou neobjavila nejaký spoiler). :)
    PS: Želám vám krásne prázdniny. Cestujte, čítajte, užívajte!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Mišel
    misulienka1999@gmail.com
    Michaela Mária + na fb ako Miška Gubovska
    Cez prázdniny plánujem dočítať sériu Divergent, ale bojím sa poslednej knihy pretože spoilery ma informovali že je to totálny masaker to ukončenie :D potom City of Bones keďže ho mám po dlhej dobe konečne doma a ešte plánujem od Susan Ee prečítať Pád Anjelov :))
    Vybrala by som si Dokonalý Pár, pretože som o tej knihe v poslednej dobe veľa počula a naozaj ma láka! :)
    Prajem krásne prázdniny plné oddychu a relaxu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tinka- Tinuš :-)
    kika14598@azet.sk
    Kristína Hulinová + fb: Kikuška Kika Hulinová
    Okey :D :
    Vzťahová níž, Chlapi na zblázdnenie, Obchodníci z nádejou, Nech prší keď plačem, Dievčenský jazdencí tábor (môj prvý historický román :3 ), Božský hráč (tretia kniha série, ktorú som si zamilovala rovnaho, ako Fifty Shades... <3), Za dverami mojich snov (Včera som ju dočítala. Knihu som nedokázala odložiť, pokým som ju neprečítala. Prvá kniha, ktorú som čítala a mala nádych krimi. Do poslednej strany som netušila, ako všetko sa to vyvynie a čo ma prekvapí.), Adonis v tričku (knihy od slovenských autoriek milujem viac, ako od amerických. Naozaj sa teším na ďalšiu novotinu.).
    Viem, že je ich veľa...ešte ich určite bude viac, keďže niektoré, po ktorých tak veľmi túžim výjdu len v priebehu prázdnin...ale idem do kúpeľov...Paríža a ja bez knihy nemôžem odísť ani na krok. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Frankkie
    andrejgabaj@gmail.com
    GFC: Frankkie s.r.o.
    FB: Andrejočka Gabajová
    Tak isto mám na pláne Strach múdreho muža. Už sa na to brutálne teším, lebo mi to spolužiak vychválil aj navlnadil ma :D A na leto je to uplne super, lebo si tú bichlu môžem v pohode vychutnať :D No a istotne Eonu. Som na ňu vážne zvedavá po jednotke :D ... a tak normálne. Narniu a ak vydá, tak aj HP5 :D Najhrubšia zo všetkých, ak sa nemýlim :D Ale zato najlepšia, podľa mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Nata
    bozikovanatasa9@gmail.com
    GFC: Nataša
    FB: Natuli Bôžiková
    V prvom rada by som chcela dočítať Tak padne náš svet, nie je to nič svetaprieborné, ale je to príjemné oddychové čítanie. Ďalej na pláne mám konečne začať čítať Záhrada večnosti: Pasca, na ktorú sa ukrutne teším, pretože spolužiačka to stále vychvaľuje :D Na Vek zázrakov sadá prach dva týždne, takže by sa už patrilo si ju tiež prečítať. Ale mám také pochybnosti, že neodolám Piatej vlne, na ktorú sa teším úplne ukrutne najviac na svete, pretože som ešte nečítala nič mimozemskou tematikou, a keď aj hej, tak určite nie takto spracovanou :3 A v neposlednom rade tu mám knihu Mayské proroctvo, ktorá vyzerá dosť lákavo :3 No a na koniec si nechávam povinné školské čítanie, čo sme dostali ešte na začiatku septembra minulého školského roka, ale úprimne tie diela nevyzerajú dvakrát lákavo, takže to vidím na čítanie Harryho Pottera alebo Príbeh dámy X, pri ktorej zas budem chytať šoky a bude mi zle z hlavnej hrdinky (vážne tá kniha je ešte horšia ako 50 odtieňov, hoci tú trilógiu milujem, ale toto je na mňa vážne priveľa :D) Ale ešte stále je tu možnosť, že skončím pri poviedkach na internete :D
    https://twitter.com/pc_nata/status/484304067443691521

    OdpovedaťOdstrániť
  19. 1. Tessie, sweety.3@seznam.cz
    2. Tessie Verr-GFC
    3. Já mám v plánu číst hlavně povinnou četbu, protože mě příští rok čeká matura:/ Vybrala jsem si ale takové, které by mě bavily, takže v plánu mám Obraz Doriana Greye, Sophiina volba, Stařec a moře a Krysař. Jinak ještě plánuju číst Erebos, který mi už strašně dlouho leží doma a taky bych chtěla dočíst sérii Smečka, kterou mám rozečtenou :) Tu sérii mám strašně ráda, protože miluju vlky :3 Tak doufám, že všechno stihnu:)
    4. https://twitter.com/Tessie_Chuckie/status/484401330111647744

    OdpovedaťOdstrániť
  20. 1. Suzanne
    2. suzannee@centrum.cz
    3. GFC: Suzanne
    4. FB: Zuzana Řeháková
    5. Mám v plánu přečíst si hodně knih, ale jelikož jsem prací povinná, tak těžko říct jak to dopadne. Ráda bych se konečně dostala k Měsíčním kronikám, ze kterých je každý úplně nadšený - mám ráda mix žánrů a sci-fi, takže si myslím, že by to mohlo být něco pro mě. Taky bych si chtěla přečíst Proroka od Amandy Stevens, protože je to poslední díl a já jsem hrozně zvědavá, jak to dopadne; Ready Player One, protože mám hrozně ráda tématiku počítačových her, i když ve reálu nehraju na počítači ani karty; Nonstop knihkupectí pana Penumbry, protože vůbec nevím, co od toho mám čekat, Magii střelného prachu, protože miluju svět Kate Daniels a tak bych mohla pokračovat:)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. 1. Naty Little
    2. natychuda@gmail.com
    3. GFC: Naty Little
    4. FB: Naty Chudá
    5. Plánujem toho prečítať dosť, ale hlavne by som chcela prečítať sériu Záblesk, ktorú som dostala na Vianoce. Tá ma nezaujala ničím, to len mamka ju proste kúpila, pretože bola v Priore za 3 eurá. :D Takže to uvidím, že či to bude fajn alebo sa toho budem pokúšať zbaviť. Ďalej by som rada prečítala Dcéru dymu a kostí, ktorá ma zaujala vlastne svojím názvom. No a keď som to videla v Priore tiež za 3 eurá, tak som to brala. Potom by som ďalej prečítala knihu Pod vražednou oblohou, ktorá bola všetkými vychvaľovaná a tak som si prečítala anotáciu a dosť ma tiež zaujala, keďže je to dystópia a tie mám rada. Nedávno mi pribudla knižka V pasci, ktorá ma zaujala svojou témou a má super obálku. A ešte knihu Krídla, ktoré mi tu stoja už veľmi dlho. Ani neviem, čím ma táto knižka zaujala. Proste kamarátka mi ju dala na meniny a nechcem aby tu stála neprečítaná. Ďalej by som si chcela dokúpiť sériu Nástroje smrteľníkov a logicky ju aj hneď prečítať. :D A potom tu mám ešte pár anglických knižiek, z ktorých chcem prečítať hlavne Percy Jackson: The demigod files a Heroes of Olympus: The demigod diaries, ktoré keď som uvidela tam v tom kníhkupectve, tak som ich proste musela mať. A ešte by som si rada dala re-reading série Meno vetra. Ale pochybujem, že to všetko stihnem :D
    6. https://www.facebook.com/BooksOfNaty?ref_type=bookmark

    OdpovedaťOdstrániť
  22. 1. Zet
    2. zea.zuzu@gmail.com
    3. GFC: Zuzana Ľudviková
    4. FB: Zuzka Zuzu Ľudviková
    5. Plánujem prečítať peknú várku kníh, keďže idem na dovolenku a na prázdniny k sesterniciam :-) Pár už mám aj za sebou a plánujem Džínsový denník Lukášovými očami, Žuvačkového kráľa, Hostiteľa, Hru o tróny a Slzu. :-)
    6. https://www.facebook.com/InfinityBooksZuzana/posts/269928389861605

    OdpovedaťOdstrániť
  23. 1. Cherry Bee
    2. betisejs@gmail.com
    3. GFC: Beth Parobková, FB: Beťa Parobková
    4. Na leto toho plánujem celkom dosť a už som niečo zo svojho plánu aj splnila! :) Chcela by som prečítať Hunger Games v angličtine, kvôli tomu, aby som v nej bola lepšia. Potom Ak zostanem, lebo ju chcem prečítať ešte skôr ako uvidím film, Mechanickú princeznú pretože chcem mať prečítanú celú sériu a potom len knihy, ktoré budú čistý improvizačný výber z nudy! ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. OK, zistila som, že aj cez GFC vás sledujem ako Cherry Bee :D Ospravedlňujem sa! :)

      Odstrániť
  24. Aly
    aly.vikart@gmail.com
    GFC: Aly V.
    FB: Mia CroftCullen Potter
    Chystám sa prečítať hlavne Kam zmizla Aljaška, Krvavý sľub, Prvá strieborná kniha snov, Volání netvora a Posledná divočina. To sú všetko knihy, ktoré sú na prvých miestach môjho wishlistu a veľmi sa na ne teším. :)

    Zdieľam: https://twitter.com/AlyVikart/status/488998840146870272

    OdpovedaťOdstrániť
  25. LoveBook
    srdiecko351@azet.sk
    FB - Viktoria Vikovlas
    Ešte presne všetko neviem, ale určite by som si chcela prečítať Posla a Príbeh čarodejnice. No a potom uvidím, čo sa ku mne dostane :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Lenka P.
    Lenny199533@seznam.cz
    GFC: Lenka Placková
    FB: Lenny Placková
    Přes prázdniny chci číst hlavně fantasy knihy a prokládat to lehčím čtením jako je třeba série Narnie, ženscké romány nebo detektivky. :) Také bych si chtěla opět přečíst sérii Pán prstenů a Harry Potter. Na to se moc těším. :) No a v neposlední řadě bych chtěla přelouskat pár "obrů" co mám v knihovničce jako je třeba Na věky věků, Střet králů nebo Legenda o Brookenu. Uff... už teď nestíhám. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  27. přezdívka: DominikaCouf
    email: xo-domissek-xo@seznam.cz
    GFC: DominikaCouf
    FB: Dominika Coufalová
    + sdílení: https://www.goodreads.com/user_status/show/46712932
    Já bych ráda o prázdninách využila volnějšího času a zužitkovala jej pro školu (ano, je to otravný, ale ještě min 2 roky nutný) a to tím, že si přečtu něco ze školního kánonu knih k maturitě. Momentálně (už 2 týdny!! :///) mám rozečtený Obraz Doriana Graye, který mě fakt nebaví a čekala jsem od něho víc, a ještě pučenou Maryšu (ta bude předpokládám lepší). Z té povinné si dál nejsem jistá, možná R.U.R., Saturnin, Bylo nás pět, Pygmalion... Jinak jsem ,,z nudy" zavítala za Meg Cabotovou, tak budu chtít dočíst závěrečný díl série V kůži supermodelky, a ještě v nějaké rozečtené sérii pokročit ;))
    Jinak děkuji za soutěž a přeji pěkné prázdniny :))
    A na závěr se omlouvám, ale 25.7.-3.8. jsem na táboře, díky

    OdpovedaťOdstrániť
  28. 1. Timka
    2. wiwa444@azet.sk
    3. FB: Timka Gorbi
    4. Cez prázdniny by som chcela prečítať Experiment, kedže ma Divergencia a Rezistencia veľmi bavili a film bol tiež úžasný! (hlavne Theo) Ďalej by som chcela prečítať Greenovky, hlavne Na vine sú hviezdy. Potom ešte možno Dokonalý pár, Láska na dvoch kolesách, Storočný starček,ktorý vyliezol z okna a zmizol a nejaké dalšie knihy, ktoré sa mi dostanú do rúk :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. 1) Wayll
    2) wayllcuonsach@gmail.com
    3) fb: Wayll From Wonderland
    4) Před prázdniny čtu znovu celého Harryho Pottera, protože poprvé jsem ho četla právě před 6 lety přes prázdniny a protože jsem si ho chtěla tak jako tak poněkolikáté přečíst, žádná jiná doba se mi k tomu nehodila lépe :) Také bych ráda přečetla pár knížek, které mám na wishlistu už dlouho a které budou podle mě spíš takové lehčí a oddechové, tal nějak mi to k prázdninám víc sedí. Polibek pro Annu, Mé sladké šestnácté století... A dál ještě uvidím, nerada plánuji dopředu, co budu číst :)

    OdpovedaťOdstrániť