Month Review #20 [Január 2019]

Je to priam až neuveriteľné, ale prešiel ďalší rok ako voda. V minulom roku sa toho veľa zmenilo, a najmä kvôli vysokej škole som nemala skoro žiaden poriadny čas na čítanie kníh ani na blog, ale našťastie,v  januári prišlo skúškové, ktoré som úspešne ukončila a mala som konečne čas na čítanie kníh. A tak sa stalo, že som v januári prečítala 13 kníh. 

Knihy, ktoré som prečítala:
  1. Príbehy na dobrú noc pre rebelky 2 | 3.5*
  2. Medvěd a slavík | 4*
  3. Warcross | 5*
  4. Láska nie je lotéria | 2.5*
  5. IKO | 5*
  6. Ilustrovaný atlas neuveriteľných faktov o zvieratách | 4*
  7. Na konci naozaj obaja umrú | 4.5*
  8. Kapitán | 3*
  9. Posmrtný život Holly Chaseovej | 4*
  10. Wires and Nerve: Gone Rogue | 5*
  11. The Assassin's Blade | 4*
  12. Ak mi dovolíš | 3*
  13. Ak mi odpustíš | 3*
Dokopy strán: 3725
Priemerne na jednu knihu:  286,54
Priemerné hodnotenie: 3.88*


Príbehy na dobrú noc pre rebelky 2
Musím uznať, po tejto knihe som zostala trošku sklamaná. Neviem, jednotka bola naozaj  dobrá, ale pri dvojke som proste zostala sklamaná. Neviem, čakala som proste niečo lepšie - trošku lepší výber žien, ktoré tam autorky spomenú, resp. širší výber. Neviem, prišlo mi to tak, že väčšina bola na jedno kopyto. Well, nevadí, stála sa. Každopádne, kniha mala nádherné ilustrácie a určite stojí za prečítanie. 



Katherine Arden ~ Medvěd a slavík 
Túto knihu som si kúpila spolu s Jaji celkom impulzívne. Už dlhšie som o knihe počúvala, ale vôbec som nevedela, že vyšla v češtine. Ale nakoniec som sa ku knihe dostala a neľutovala som - bol to naozaj super príbeh. Kniha sa síce čítala o niečo pomalšie, ale inak jej nemám asi čo vytknúť. Príbeh bol skvelý a naozaj sa už neviem dočkať pokračovania. A takisto, kniha mala neskutočnú atmosféru akú som málokedy zažila pri čítaní kníh. 


Marie Lu ~ Warcross
Na túto knihu som sa naozaj veľmi tešila. A musím povedať, keď sa mi konečne dostala do rúk, skoro som ju z rúk nepustila. Autorka píše naozaj veľmi dobre a celkovo, príbeh s touto virtuálnou/rozšírenou realitou bol naozaj veľmi dobre premyslený a všetky postavy som si naozaj veľmi obľúbila. Čiže, túto knihu naozaj odporúčam a viac sa rozkecám v pripravovanej recenzii. 


Kasie West ~ Láska nie je lotéria 
Ďalšia kniha od Kasie West, bohužiaľ aj ďalšia katastrofa. Ja neviem, mám pocit, že niektoré knihy sú od Kasie poslednú dobu nedomyslené. Neviem, chápala som, čo presne autorka chce autorka touto knihou povedať, ale ani sa jej to moc nepodarilo. Strašne si v niektorých veciach rozporovala a hlavná hrdinka sa správala ako rozmaznané 13 ročné dieťa pričom akurát končila strednú školu a na začiatku knihy ju autorka ospevovala, ako veľmi inteligentná je. A viete si predstaviť, ako to ďalej šlo. Ale čo sa musí Kasie nechať je, že naozaj píše skvele. 


Marissa Meyer ~ Iko & Wires and Nerve: Gone Rogue
Viete čo bol prvý komiks čo som čítala? Wires & Nerve jednotka, teda Iko v češtine. A musím povedať, naozaj sa mi to veľmi páčilo. Iko je naozaj skvelá hrdinka a bolo super sa vrátiť k mojim obľúbeným hlavným hrdinom z tejto série. Celkovo, ak ste niekedy na komiksami váhali a zároveň zbožňujete Mesačné kroniky, toto je kniha, ktorú proste musíte mať. 
Takisto som sa aj vďaka úžasnej Lili , ktorá bola taká úžasná a požičala mi pokračovanie, dostala aj k tomuto. A nezaváhala som a knihu si aj hneď prečítala. A poviem vám, úžasné zakončenie celej série. 

Maja Safstrom ~  Ilustrovaný atlas neuveriteľných faktov o zvieratách
Túto knihu som si obstarala na bibliotéke a proste neľutujem. Autorka bola neskutočne zlatá a pri podpisovaní knihy mi do nej nakreslila aj strašne cute lamu. Celkovo, tento atlas bol veľmi milý, zlatučký a naozaj som si užila jej čítanie. Proste veľmi roztomilá knižôčka a som naozaj rada, že ju mám na poličke. 


Adam Silvera ~ Na konci naozaj obaja umrú
Na konci naozaj obaja umrú som mala vyhliadnatú už od kedy vyšla v zahraničí. Vlastne som už strašne dlhú dobu chcela niečo čítať aj od samotného Adama Silveru, keďže ho ospevujú asi všetci. A nezostala som sklamaná. Adam píše naozaj skvele a tento príbeh bol naozaj originálny a úplne iný ako som čakala. Mal v sebe neskutočnú emóciu  a naozaj ak sú všetky jeho knihy takto skvelé, tak určite ďalšie si nemôžem nechať ujsť. 

Cynthia Hand ~ Posmrtný život Holly Chaseovej 
Retelling Vianočnej koledy? Áno, prosím. Pôvodne som túto knihu plánovala čítať okolo Vianoc, ale aj mesiac po Vianociach sa stále ráta. Minimálne u nás nasnežilo, čiže som mala celkovo také sviatočné obdobie. A takisto, veľmi oceňujem ako to celé autorka vymyslela,  a takisto ten koniec. Naozaj som taký koniec nečakala a veľmi milo ma to prekvapilo. Rozhodne sa týmto autorka zaradila medzi moje obľúbené a už sa neviem dočkať ďalšej knihy od autorky. 


Sarah J Maas ~ The Assassin's blade
A konečne som sa dostala aj k rereadingu. Celý tento re-reading som plánovala už minulé leto, pred vydaním poslednej knihy ale stále som sa k nej nedostala. A nakoniec som sa tento január konečne odhodlala a pustila sa do tohto re-readingu. Áno, bude mi to trvať tak pol roka minimálne, ale who cares. 


Hana Repová ~ Ak mi dovolíš & Ak mi odpustíš 
Hanku Repovú mi Jaji ospevovala už dlhšiu dobu a tak som sa k nej konečne aj ja sama dostala. Áno, ku knihám som mala aj menšie výhrady, ale čo je dôlžité povedať je, že autorka rozhodne vie ako písať - obe knihy som prečítala za sebou a trvalo mi to iba dva dni. Myslím, že rozhodne sa oplatí čítať knihy od tejto autorky, a proste, celkovo, ich veľmi odporúčam. 


A čo vy? Aký bol Váš január? Aká kniha bola tá najlepšia, ktorú ste čítali tento mesiac? 

6 Komentáre

  1. Máš tu pár výborných kousků - Iko, Warcross a Holly Chase mě taky moc bavily :) A na oba díly Rebelek i Medvěda a slavíka stejně jako novou Kasie West se chystám!
    Marky (Books are my life...)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sa máš na čo tešiť, Medvěd je fakt úžasná kniha, ktorá sa oplatí čítať ♥ ja už sa proste neviem dočkať pokračovania.
      A od Kasie pomôže možno, keď nebudeš mať veľké očakávania a potom sa ti určite bude páčiť :)

      Odstrániť
  2. Hezké knihy jsi za Január přečetla, já četla IKO a trochu mě zklamala nebo spíš mi na ní něco vadilo. :/

    Doufám, jak další měsíc bude dál úspěšný :)

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako, IKO samo o sebe sa mi páčilo hodne dosť, a keď si zoberiem to pokračovanie - ako áno, dvojka bola lepšia, viac akčnejšia a možno ti viac sadne :) Rozhodne by som to pri predposlednom diely nevzdávala :)

      No, už terza viem povedať, že nebude - pol mesiaca fuč a nemám prečítanú ani jednu knihu :D

      Odstrániť
  3. Pěkné shrnutí! Kasie West jsem stále nečetla, ale už jsem pokročila jelikož mám od ní doma jednu knihu :-) Jsem moc zvědaavá, proč ji všichni vychvalují až do nebes. Iko jsem taky četla a líbla se mi. U Skleněného trůnu jsem teprve na začátku, mám za sebou jen první dva díly :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je skvělé shrnutí! Potěšilo mě, že jsi vzala v potaz i průměrné hodnocení. Z tvých knih za leden jsem nečetla nic, ale některé mám na seznamu!

    Gabux | Poslední článek

    OdpovedaťOdstrániť