Tento článok som mala v pláne už asi vyše mesiaca, ale som lenivá. Nakoniec som si povedala, že keď ho chcem stihnúť pridať ešte pred začiatkom prázdnin (aspoň pre stredoškolákov) tak už by som sa k nemu mala dokopať. A nemožné sa stalo skutočným a článok je tu.
- Séria Legal Briefs - Emma Chase
Emmu Chase asi poznáte. V češtine jej vyšla séria Zapletený. A určite viete, že je veľmi vtipná. Minule som sa pustila do tejto série o právnikoch, a hoci je Overruled (prvý diel) slabší, zato druhý a tretí to parádne vynahradili. Ak hľadáte jednoduchú knihu, kde Vás nečaká náročný dej a iba chcete nájsť niečo milé a vtipné na relax, toto je séria pre Vás.
- Devious Minds - K.F. Germaine
Hlavný hrdinovia sa nenávidia. A robia si napriek. A fakt, fakt sa nemusia. Ale ako sa hovorí, tam kde je nenávisť, je aj láska. Ale táto kniha bolo jedno milé prekvapenie a rozhodne patrí do nenáročného letného čítania.
- Kulti - Mariana Zapata
Trošku výnimočne z iného súdku. Kulti, bývalí futbalista, je nový tréner futbalového družstva Sal. Sal je sebaistá mladá žena, ktorá si nenechá skákať po hlave - ani od takého človeka ako je Kulti. Mariana Zapata napísala prirodzený príbeh o dvoch mladých ľuďoch, ktorý sa vyvíja prirodzene a nie unáhlene. + veľa vtipných nemeckých slovíčok.
- Wrong, Right - Jana Aston
Túto super sériu mi predstavila spolužiačka. Wrong je o babe a gynekológovi. Takú kombináciu, to by ma ani vo sne nenapadlo. Má iba nejakých 200 strán, takže je prečítaná jedna radosť - a nie len preto, že je krátka, ale aj preto, lebo sa číta veľmi rýchlo - štýl písania je ľahký a veselý. Right je zasa o jej kamarátke, ktorá stalkovala svojho učiteľa lebo bola presvedčená, že je to jej pravá láska. Ale nakoniec stretla jeho brata, a vôbec si najskôr neuvedomovala, aký super je to chlap. Platí pre ňu to isté čo pre Wrong.
- Paper Princes - Erin Watt, Elle Kennedy, Jen Frederick
Ella nevie ako, ale zrazu sa zo stripklubu ocitla vo vile. S jej novou rodinou. S piatimi chlapmi, s ktorými má bývať. Najviac ju priťahuje k sebe Reed, ktorý sa ju ale snaží vyhnať z toho domu, a zbaviť sa jej. Zničiť jej život. Predsa len, nepatrí medzi nich- nie je Royall. No, a ak stále neviete, že prečo to čítať tak potom - Elle Kennedy - a všetko čo ona napísala je mega vtipné a super a oplatí sa to prečítať.
- Too Late - Colleen Hoover
Toto je úplne iná Collen. To nie je tá sladká Colleen, ktorú poznáme z kníh ako Beznádejná, Maybe Someday a pod. Toto je drsné a tak dobre napísané až z toho behá mráz po chrbte. Nie je to insta-love, nie je to o tom, že sa zamiľujú do seba a hlavná hrdinka sa potom bude chovať ako hlúpa krava. Nie, ona myslí na svojho brata a je ochotná preňho vytrpieť všetko. Takže, úplne iná Colleen a aj keď Vám možno predtým jej knihy nesadli, do tohoto sa pustiť musíte.
- Settling the score - R. S. Grey
R.S. Grey je jednou z mojich najobľúbenejších autoriek. Vydala už veľa kníh, ale táto, čo sa týka športu jej najlepšie vyšla. Vtipná, super, jednoduchá...taká akurát lahôdka na leto - ešte sa k tomu aj odohráva počas Letných olympíjskych hier v Riu. Takže šup-šup, treba si ju pridať do to-read zoznamu na leto. (a ešte aj Scoring Wilder).
- #Nerd - Cambria Hebert
Jednoduchá kniha, z ktorej sa ale v priebehu sérii vykľula pomaly detektívka. A to ste teda čakať nemohli. Áno, je tam taká typická ona je outsider, on hviezda školy a zrazu sa spoznajú a on si uvedomí ako je super...blablabla, aj tak si to prečítajte.
A posledná štvorica z trochu iného súdku:
- A Court of Thorns and Roses - Sarah J. Maas
O tomto ste určite počuli. Feyre je vtiahnutá do sveta Fae, kde je nútená až do smrti žiť na Spring court spolu s Tamlinom, Lucienom a ďalších obyvateľoch Spring Court. Všetko sa ale zmení keď starodávne zlo začne naberať na sile a ohrozovať krajinu Fae. Sarah J Maas je parádna autorka s úžasnú predstavivosťou a aj táto jej séria stojí za prečítanie.
- Rebel of the Sands - Alwyn Hamilton
Púšť. Čo Vám viac pripomína leto, teplé počasie, nekonečné horká ako púšť? Tak, na jednej sa ocitáme a sledujeme príbeh z pohľadu Amani, ktorá chce utiecť zo svojho mesta. Preto sa zúčastňuje na súťaži v strieľaní kde sa spoznáva s cudzincom... A odvtedy sa akoby stále ich cesty stretávajú, ale zároveň stále plánuje svoj útek z mesta. S ním. Kniha plná fantázii a magických stvorení - ako je napr. magický kôň a podobne.
- The Conspiracy of Us - Maggie Hall
Áno ja viem. Stále túto knihu omieľam. Ale keď ona je perfektná a fakt si ju prečítajte. Má všetko - tajomstvo, tajné organizácie, ktoré ovládajú celý svet, dvoch pekných chalanov, silnú hrdinku, neopozerný originálny príbeh...Čo viac si priať.
- Snow like ashes - Sara Raash
Meira, pochádzajúca z Winter (kráľovstvo), celý život žila ako utečenec. Teraz už dospieva, a je ochotná spraviť všetko na záchranu obyvateľov, ktorých držia v zajatí, a takisto pomôcť jej najlepšiemu kamarátovi, princovi Matherovi, s obnovou ich kráľovstva.
Snáď som Vás nejakou knihou inšpirovala a teraz niekedy v najbližších dňoch Vám ešte predstavím knihy, ktoré sa pre zmenu chystám ja čítať počas leta.
1 Komentáre
Devious midns bola podľa mňa čistá katastrofa. Najprv mi to prišlo vtipné, ale potom... čo ja viem. Robili si brutálne zle, ale pritom obaja vzdychali, ako po sebe túžia a nejako mi to spolu nešlo dokopy. Keby si najprv len robia zle a netúžia po sebe, ale tá príťažlivosť sa dostaví postupne, nič nepoviem.
OdpovedaťOdstrániťEhm, toto v mojich očiach nevyšlo :D
Paper princess je super! Akože mala svoje chybičky, ale už netrpezlivo očakávam druhú časť.
A ACoTAR? K tomu ani nemusím nič dodať :D včera som si konečne objednala dvojku, lebo na BD bola celkom slušná akcia. :D