Christina Lauren ~ Hriešna záležitosť

Názov: Hriešna záležitosť
Autorky:  Christina a Lauren
Séria: Wild Season #2
Žáner:  NA
Vydavateľstvo: Ikar
Počet strán: 280
Hodnotenie na GR: 4,33*/11 588 hlasov
Názory iných čitateľov: Veronika | Dany | Mara


Anotácia: 
Deň sa nemohol začať horšie! Po noci strávenej s najpríšernejším milencom na svete narazí Harlow Vegová na svojho bývalého manžela Finna, spomienku na divoký víkend vo Vegas. Hoci bol Finn v posteli neprekonateľný a pri pohľade na jeho vyšportovanú postavu padla sánka nejednej vrátane Harlow, napokon sa z krásavca vykľul sviniar. Aspoň podľa nej.
Príťažlivý Kanaďan pricestoval do Harlowinho rodného mesta za obchodom a od tej chvíle sa ich cesty neustále pretínajú – a v najnevhodnejší čas. Harlow práve prežíva zložité obdobie, hrozí, že stratí najdôležitejšiu osobu vo svojom živote. Finn zas musí vymyslieť, ako zachrániť rodinnú firmu pred krachom. Riešenie, ktoré sa mu ponúka, nechce za žiadnych okolností akceptovať, znamenalo by stratu slobody.
Obaja hľadajú v ťažkých chvíľach rozptýlenie, a keďže si kedysi v istej oblasti výborne rozumeli, začnú tráviť voľné chvíle spolu. Pohybujú sa však po veľmi tenkom ľade.


"Poď ďalej. Sadni si kdekoľvek, len nie na posteľ. Nebuď chutná, nevyzliekaj sa a nedotýkaj sa môjho spodného prádla." 

Pred nedávnom vyšla ďalšia kniha už aj na Slovensku dobre známych autoriek - Christiny a Lauren. Narozdiel od Rozkošného zvrhlíka som sa do Hriešnej záležitosti nepúšťala až s tak veľkými očakávaniami. A možno preto si znovu u mňa autorky potvrdili ich predošlú mienku. 

"Šťastie si za peniaze nemôžeš kúpiť. Ale určite nájdeš šťastie skôr, keď sa nebojíš odkiaľ tvoje ďalšie jedlo pochádza." 

V tejto knihe sa už nespoznávame celkovo so všetkými postavami série, čiže rovno vhupneme do života Harlow, do jej rodiny a jej osobného života. 
Harlow sa s Finnom takisto, ako Mia a Ansel, spoznali v Las Vegas, kde sa zobrali, ale nakoniec manželstvo anulovali, a okrem jedného fiaska sa dlhšiu dobu nevideli. Ale o čom by tento príbeh bol, keby sa tu znova Finn neobjaví, priam v tej chvíli keď ho Harlow najviac potrebuje? No šak toto, že o ničom. 
Ale nakoniec sa celý príbeh netočil iba o tom, ako je Harlowin život jedna veľká pohroma, ale dávam autorkám plus, že príbeh bol veľmi reálny - svoje problémy si tu riešil aj Finn. 
A takisto, čo som musela vytknúť už predchádzajúcej časti série, tu nechýbal ani vtip a mnoho vtipných informácii, kedy som sa niekedy nemohla smiechu ani ubrániť. 
"Je stavaný ako muž, ktorý pracuje s jeho rukami, má suchší zmysel ako je Sahara, a to čo ho najviac dostane je keď ťa spraví. 
To je ale nočná mora." 

Čo sa týka postáv, Harlow mi bola oveľa sympatickejšia ako Mia. Správala sa reálnejšie a jej správanie som si vo väčšine prípadov dokázala aj odvodiť. Dôležité bolo, že vedela čo chce a bola ochotná aj za to bojovať. Nebola naivka a neočakávala, že jej všetko padne k nohám. 
Finn....Ah Finn, to bolo také zlatíčko jedno. Na jednu stranu si uvedomujem, že bol trochu zidealizovaný, ale keď ja som z neho nemohla a všetko som mu žrala. Hlavne to, ako sa snažil nezaťažovať Harlow svojimi problémami a takisto na ňu ani netlačil, aj keď videl, že sa s niečim trápi. Áno, potom sa správal tak ako sa správal, ale stále som to chápala. 

"Nie som si istá, či to, že som s Finnom je únik alebo nová nebezpečná závislosť." 

Suma sumárum, Hriešna záležitosť  ma veľmi príjemne prekvapila a autorky si u mňa napravili svoje meno a už sa teším na ich ďalší príbeh - tentokrát o Oliverovi a Lole. 
Takže, ak hľadáte jednoduchú príjemnú knihu na pobavenie a odreagovanie sa od sveta, ktorá vás zároveň stiahne do svojho deju Hriešna záležitosť je to pravé pre vás. 


Za recenzný výtlačok veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu Ikar. Vy si knihu môžete kúpiť napr. TU

0 Komentáre