Christina Lauren ~ Rozkošný zvrhlík

Názov: Rozkošný zvrhlík
Autorky: Christina Lauren
Séria: Wild Season
Žáner: New Adult
Vydavateľstvo: Ikar
Počet strán: 376
Hodnotenie na GR: 4,22*/17 469 hlasov
Názory iných čitateľov: Dany | Veronika | Mara 



Anotácia: Mia Hollandová si vyrazí s kamarátkami na divoký víkend do Las Vegas osláviť promóciu. Alkohol tečie potokom, radosť z ukončenia školy striedajú obavy z budúcnosti, vopred nalinajkovanej rodičmi. V bare narazí na sexi Francúza Ansela a bujará noc s ním Mii aspoň na chvíľku odpúta myseľ od problémov a zamestná ju spomienkami na ich nemravné výčiny. Po návrate domov Mia urobí najbláznivejšie rozhodnutie života a odletí s rozkošným zvrhlíkom na leto do Francúzska užiť si posledné týždne skutočnej slobody. Keď sa za pretvárkou a zábavou objavia prvé city, neviazanému dobrodružstvu sa do cesty postaví realita a Mia sa musí rozhodnúť. Vráti sa do starého života, alebo sa naplno vrhne do toho nového, odohrávajúceho sa na druhom konci sveta?

"Problémom je, že keď si v oku búrky, 
nemáš ani tušenia aká veľká tá búrka je." 

Prvé, keď mi spomeniete meno Christina Lauren, napadne mi ich séria Božský bastard, a aké je to vtipné a mňa to dokáže pobaviť, aj keď zrovna najoriginálnejšie to nie je. Druhé, čo mi napadne, je Rozkošný zvrhlík, a aké som mala veľké očakávania a ako som skončila veľmi sklamaná, keďže to bola neskutočná nuda, nuda, nuda. 

"Chcem zbožňovať celý môj život tak, ako zbožňujem túto noc." 

Štýl písania Christiny a Lauren je super. Vždy som ho žrala, a ich knihy zbožňujem, hlavne keď
hľadám niečo na odreagovanie, niečo na pobavenie, Takže logicky, od Rozkošného zvrhlíka som očakávala niečo podobné - nie originálnu zápletku, ale doplnenú vtipnými situáciami a rozhovormi.
Na moje veľké sklamanie, nedočkala som sa.
Miin príbeh začal dobre. Odpromovala, a tak si ide užiť do Las Vegas kde stretne Ansela...a veď to poznáte. Každý kto prečítal aspoň pár kníh v tomto žánri, presne vie ako to bude nasledovať. Odletia spolu do Francúzska, kde sa doslova príbeh vôbec nehýbe. Nedozvedáme sa nič nové o postavách, dej sa nehýbe, iba sa stále točí o tom istom. Vzťah Mii a Ansela je doslova vystavaný na tom, že sa vôbec nepoznajú, akurát tak že spolu spávajú. O to viac som bola sklamaná, že tam chýbal dej, ktorý v ich predošlej sérii nechýbal. Postavy by si mali medzi sebou vybudovať nejaký vzťah a tu doslova nič nebolo. Čo už.

"On je ten typ chalana, ktorý bude tancovať smiešny robotí tanec len aby ťa rozosmial, oblíže ti špičku nosa, spraví zo seba blázna len pre tvoj úsmev. Som si istá, že keby som s ním zápasila, nechal by ma vyhrať. A užil by si každú minútu." 


Príbeh sa po Las Vegas presunul smer Paríž, čo bolo ale totálne nepodstatné, keďže vkľude to mohlo byť aj u nás v Bratislave a nezbadala by som tam rozdiel.  Prišlo mi to, ako keby tam autorky zakomponovali Paríž len kvôli tomu, že je to známe romantické mesto. Nič iné. Žiaden iný zmysel. Ani veľmi sme si neužili žiadne Miino a Anselovo spoznávanie Paríža, žiadne možnosti, čo Paríž ponúka tam neboli opísané...Čo je škoda, lebo to mohlo knihe iba pridať (teda, jediná veta čo sa týka Paríža mi utkvela v hlave- a to, že má si ísť pozrieť pamiatky v sobotu, vtedy tam nebude veľa ľudí.To nikto, kto bol v Paríži aspoň na pár dní Vám nepovie. Najmenej ľudí je v stredu. Najviac práve piatok-sobota.)
Mia bola sympatická postava, aspoň zo začiatku. Bola priateľská a snažila si užívať život, keďže si uvedomovala, že vďaka jej otcovi si ho veľmi neužije, lebo ju nútil ísť na školu, na ktorú ona nechcela ísť. Aj tak som si k nej žiaden vzťah nevybudovala. Nie ako k im predošlým hrdinkám.
Ansel bol zlatý a...eh, starostlivý o Miu? Viac o ňom totiž povedať neviem, autorky tam jeho postavu dali, ale nijako viac nám ju nepriblížili. Trochu vzťahu s rodinou, trochu komplikovanej minulosti...Ale stále mi tam chýbalo to, aký Ansel je. Viac prejaviť jeho vlastnosti (a nielen to, že má telo ako Boh...)

"Mala by si ho vidieť bez trička." 
Ansel sa napil zo svojho drinku, "Prosím pokračujte, ako keby som tu nebol. Toto je fantastické."

Z Rozkošného Zvrhlíka som sklamaná. U Christiny a Lauren som si zvykla na nejakú úroveň, ktorá ale tu riadne chýbala. Aj tak ešte túto sériu nezatracujem, a skúsim ešte aj druhý diel, ale keď ten bude tak zlý ako tento, tak už vážne nevidím zmysel minimálne v tejto sérii pokračovať.


Za recenzný výtlačok veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu Ikar. 
Knihu si môžete objednať napríklad na stránke bux.sk

0 Komentáre