The Fairytale Tag ~ Rozprávkový tag 2

A je tu druhá časť úžasného rozprávkového Tagu :) 

Časť druhá: Mix-match 

1.) Aladdin - Chlapec, ktorý našiel džina
Aký posledný knižný poklad/drahokam si objavila? 
Maggie: The Conspiracy of Us a hlavne Simon vs. The Homo Sapiens Agenda - od nej som neočakávala vážne nič, ale bola som rada, že ma k nej Sima presvedčila, a že som ju aj prečítala. Vážne je to jedna skvelá kniha, ktorú odporúčam každému. 
Barbora: Prvá Strieborná kniha snov :) Tá je poklad už či po vonkajšej stránke,rovnako po vnútornej.
Viktória: Počítajú sa tu aj príbehy na wattpade? lebo ak áno, tak objavila som Army bullshit, a je to úplná pecka!!! :D   Ale je ťažké nájsť takú knihu.. U mňa sú len dve knihy pokladom, a to Na vine sú hviezdy Šťastná sedmička.. :)

2.) Alenka v Ríši divov - Dievča, ktoré spadlo králičou norou 
Ktorá kniha ťa donútila cítiť, akoby si pristál v inom svete? 
Maggie: Skoro každá kniha ma vtiahne do svojho deja. Takže vybrať jednu je veľmi ťažké. Never Never (druhá časť) od Colleen Hoover a Tarryn Fisher ma ale na pár hodín dokonale vtiahla do svojho sveta a nepustila až kým som sa nedostala na koniec. A to som chcela hneď čítať pokračovanie. 
Barbora: Fú..no mňa pohltia najme tie fantasy svety ktoré vyžadujú veľa fantázie :) Takže napr.Svet Tieňolovcov je super,Percyho svet gréckej mytológie,Sedem kráľovstiev...
Viktória: Šťastná sedmička.. Jednoznačne táto kniha, pretože bola písaná takým dokonalým štýlom, a s takým dokonalým dejom, že knihu som zhltla hneď!! :)

3.) Východ slnka a západ mesiaca - Kde sa dievča vydáva na cestu, aby zachránila svoju lásku 
Aká je tvoja obľúbená kick-ass hrdinka? 
Maggie: Hm...Tessa z Pekelných strojov. Nedala si skákať po hlave...Proste, hrdinka aká sa patrí. A hodná ísť vzorom aj pre niektoré iné hrdinky z kníh. 
Barbora: Tu sa snáď ani nedá nespomenúť Rose s VA :D ona je kráľovná všetkých kick-ass hrdiniek!
Viktória: Fúha!.. Je dosť ťažké si vybrať jednu z tých všetkých!! :D


4.) Žabý princ - Kde prekliaty princ sa stane znova človekom 
O akej knihe si si myslela, že ju budeš nenávidieť, ale nakoniec si si ju zamilovala? 
Maggie: Ani nie, že by som si ju zamilovala, ale Poučka o podstate predvídateľnosti Katherín od Johna Greena som si myslela, že mi nesadne takisto ako Papierové mestá. Nakoniec, aj na moje prekvapenie, sa mi táto kniha páčila a celkom som si ju aj obľúbila. 
Barbora: Neviem či taká vôbec bola :D  Väčšinou praveže očakávam veľa a nič s toho ...Ale napr na takú Piatu vlni som počula dosť kritiky a nakoniec sa mi páčila :)
Viktória: Ehm 50 odtieňov.. :D Ale vážne.. nemyslela som si že by som čo i len čítala ten príbeh, ale no stalo sa a myslím si, že to je super! (Ako nenarážam na tie scény, ale na tú zápletku, postavy a proste štýl písania!)



5.) Janko a Marienka - Opustení v lese a unesení čarodejnicou 
Aká dvojca (súrodenecká) je tvoja obľúbená a prečo? 
Maggie: Jak myslím, tak myslím, tak mi nijaká taká súrodenecká dvojica nenapadá. 
Barbora: Akože je to spoiler (ale kto ešte nečítal Mesto Skla?)  takže Clary,Sebastian a no teoreticky Jace :D Tí traja ma v 5-ke dosť bavili 
Viktória: Johanna a Cole z London Road.. Ich dvoch zbožňujem!!! :))


6) Červená čiapočka - Skoro zjedená vlkom prezlečeného za jej babičku 
Aká kniha ťa sklamala, potom čo si sa zamilovala do jej obálky a reklamy? 
Maggie: Papierové mestá od Johna Greena. Mala som veľké očakávania, ale keď sa mi dostala konečne kniha do rúk, a prečítala som ju, tak to bolo vážne iba sklamanie. Dobrý nápad, obálka sa tiež vydarila, veľká reklama a vo výsledku nič. Čo už. 
Barbora: Na vine sú hviezdy.Nehovorím že ta kniha bola zlá,ona bola proste strašná :D 
Viktória: Zas a opäť Prozreteľnosť..


7.) Martinko Klingáč - Nikto nevie jeho meno 
Aká kniha, ktorú miluješ, nedostáva dostatok pozornosti? 
Maggie: Z anglických mi hneď napadlo niekoľko - ako I'll meet you there - jedna úžasná YA, ktorú tiež odporúčam každému, Nocte - to odporúčam hlavne fanúšikom Mary Dyer...A z tých preložených so slovenčiny asi už raz spomínaný Jed od Fiony Paul, ktorá si ma  získala - aj keď som to nečakala.
Barbora: Percy Jackson :D Okey poviete si že je strašne známa ,hlavne v Amerike kde je najobľúbenejšia(po Potterovi ), ale u nás? Poznám len pár ľudí v mojom okolí ktorí to čítali.
Viktória: Fúha.. Ako prvá mi napadla kniha Príbeh čarodejnice od Deborah Harknessovej.. Tú knihu mám veľmi rada ale nejako ju neregistrujeme medzi tými rozoberanými knihami.. A myslím si, že je dosť dobrá na to ,aby si ju ľudia všímali :))

2 Komentáre

  1. Aká dvojca (súrodenecká) je tvoja obľúbená a prečo?
    Tris a Caleb... Hhahahahha srandujem :DD
    inak preco ste nedali Isabelle a Aleca? :OOO veď oní boli akí super :D... akurát som išla napísať že oni a Tris a Caleb sú jediné dve súrodenecké dvojice, ale potom sa mi vybavil HP a tam je súrodencov až až :DD
    inak 2 - je pravda, že percyho veľa ľudí u nás nepozná, veď ešte ani ja som ho nečítala :D (ok, ale aspoň ho poznám :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som aj chcela! :D ale nakoniec som si to rozmyslela...Percy by mal byť povinné čítanie :D (čo aj je niekde sa mi zdá)

      Odstrániť