Knižné rozhovory | Alebo čo nás rozosmialo #3

Knižné rozhovory
Leto začalo, tak sa poďme pobaviť novou várkou Knižných vtipných rozhovorov 


"No, nečakajte, že budeme ohromení. Práve sme videli Finnicka Odaira v spodnom prádle."
~Drozdajka, Suzanne Collins


"Prepáč, že idem neskoro," ospravedlnil som sa. 
"Meškáš tri týždne, Willem," opravila ma vyčítavo. 
 ~ Iba jeden rok, Gayle Forman 


"Takže, ty si tieňolovec," povedal Nate. "De Quincey mi povedal, že ste monštrá." 
"Bolo to pred tým alebo potom ako sa ťa snažil zjesť?" spýtal sa Will. 
~Mechanický anjel, Cassandra Clare


"Bicykel a pivo sú nebezpečná kombinácia," zasmial som sa a vtipne napodobnil pád z bicykla. 
"Preboha! Bol si tak dlho preč, že si zabudol piť za jazdy na bicykli? Ako ešte môžeš o sebe tvrdiť, že si Holanďan?" 
~Iba jeden rok, Gayle Forman


„Chováš sa ako debil, pretože ti to robí dobre?“ - pýtam sa.
„Nie, ale srať môjho brata áno. A srať teba, znamená srať jeho. Mrzí ma to, ale ocitla si sa v krížovej paľbe.“
~Rules of Attraction, Simone Elkeles


"Našiel som tvoje cédečko,keď som sa ti prehrabával v aute."
"Prečo si bol v mojom aute?"
!Pretože ty si tam nebol.- "
~Navždy, Maggie Stiefvater


"Tak, holúbkovia moji," spustil tréner Hedge," teraz uvidíte Grand Canyon. Pokúste sa ho nezničiť. Ten mostík ma uniesť 70 tryskáčov, takže vy, mušie váhy, sa nemáte čoho báť.Keď to pôjde, neráčte sa strkať dolu. Mal by som s tým potom veľa papierovačiek."
~ Proroctvo,Rick Riordan

Keď sa človek rúti z kopca na tácke 80-kilometrovou rýchlosťou a v polke mu dôjde, akú urobil blbosť, je už neskoro. ~Percy Jackson , Rick Riordan


“Hercules,huh?" zamračil sa Percy . "Ten chlap bol ako Starbucks v Antickom Grécku. Všade kde sa pozrieš,je tam.
~Znamenie Atény,Rick Riordan


"Vieš, že som královnin najobľúbenejší prasynovec, vlastne, som jej jediný prasynovec, ale to nie je dôležité. Stále by som bol jej najobľúbenejší..."
~Tieňom pobozkaná, Richelle Mead

9 Komentáre

  1. "Prepáč, že idem neskoro," ospravedlnil som sa.
    "Meškáš tri týždne, Willem," opravila ma vyčítavo.
    :D :D :D :D :D Hej to ma pobavilo
    A tiež Hercules hláška heheh
    Pekný príspevok ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj tak adrianova hlaska najlepsia :DDD
    ale nee vsetky su super. Asi si fakt prectam aj percyho. Fuuuu summer readin list sa mi predľži :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak by som mala ten môj predlžiť, tak počas 2 mesiacov stihnem prečítať asi tretinu!! :D Mám veľa kníh, ale strašne málo času! A je to nefér!!! :D

      Odstrániť
    2. Väčšina nie je z Percyho ale Bohov Olympu :D ale prečítaj ho !!! To by malo byť povinné čítanie všetkých fanúšikov Fantasty.

      Odstrániť
  3. Ty s tým Herculesom nemá chybu :D :D toľko som sa na tom smiala. A aj Will je super, ale jeho hlášky poznám :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš,to mi nenapadlo že je to výhoda keď to ľudia nepoznajú :D

      Odstrániť
  4. Rick Riordan má ve svých knihách vždycky perfektní hlášky. :D To kdybych si je chtěla vypsat všechny, tak jistě bez problémů popíšu celý sešit. :D :)
    Ale i ostatní hlášky jsou vybrané moc dobře. Pobavily mě. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sme radi :)
      No a ja si musím konečne prečítať aspoň Percyho :D

      Odstrániť