Humbook news #3 | Lístky, nový zahraničný autor a mnoho iného

Taak, a som späť z dovolenky na Rodose - preto tá všetká neaktivita či už tu, na Facebooku alebo na Instagrame. Posnažím sa, aby to tu trošku ožilo, ale nič nesľubujem, keďže teraz na konci leta je tých akcií neskutočné množstvo - ale budem sa snažiť, aby som to tu dohnala. 

Prvou veľkou novinkou je, že na Humbooku budú predsa len tri zahraničné autorky! Áno, Humbooku sa to podarilo a zohnali náhradu za Leigh Bardugo. A dokonca sa týmto stáva Humbook viac akýmsi multižánrovým, keďže konečne bude mať zastúpenie aj contemporary! A tou autorkou je, ako ste už určite zaregistrovali, práve  Estelle Maskame s jej DIMILY trilógiou, ktorá vyšla vo Fragmente. Neviem ako vy, ale ja som po tejto sérii veľmi dlho pokukávala a teraz momentálne čítam jej prvý diel a zatiaľ sa mi veľmi páči.
Keďže sériu práve čítam, v budúcnosti môžete čakať pravdepodobne recenziu rovno na všetky tri časti (dokopy). 


A tým to nekončí. Konečne poznáme aj samotný program Humbooku. Neviem ako vy, ale ja sa na svoj prvý ročník Humbook festu neskutočne teším. A tešila by som sa, či by som bola ambasádorka alebo nie. Myslím si, že aj napriek tomu, že Leigh nepríde, čo si vyslúžilo veľa nie práve pozitívnych reakcií, tento Humbookfest za to bude určite stáť. Či už sa jedná o samotné panely s autorkami, kde každá bude mať rozhovor až hodinu a pól. A napr. takú Saru si určite nenechám ujsť - Sara je totižto úplne skvelá osôbka, ktorá je k tomu všetkému aj neskutočne vtipná a ja proste zbožňujem jej stories. A to nie je všetko. Ešte nakoniec bude This or That tag so všetkými troma autorkami. Prípadne, ak máte nejakú otázku na jednu z autoriek alebo viac, môžete ju napísať SEM, keďže otázky vrámci Volvopokec vymýšľate aj vy. :) 
Čo sa týka samotného sprievodného programu, podrobnosti nájdete Tu. Nájdete tu aj besedy s českými autormi, o Booktube s úspešnými českými Booktuberkami (Radši knihu, Molly v knize a Klářiny knihy), takisto aj mnoho workshopových sál (a tento rok budú oveľa lepšie vybavené, po tom nápore z minulého roka! :) ). 

A takisto, sa začali predávať aj lístky. Bohužiaľ, VIP lístky sa už stihli aj vypredať (doslova sa po nich zaprášilo ako po teplých rožkoch), ale to nevadí, keďže normálne lístky stále sú. A áno, takto sa síce nedostane na autogramiádu zahraničných autoriek (keďže nie je možné aby autorky aj podpísali toľko knižiek), ale nezúfajte! Na samotnom Humbooku si budete môcť rovno kúpiť podpísané knihy od autoriek, takže o podpísanú knihu od svojej obľúbenej autorky neprídete. Takže, rozhodne neváhajte a kúpte si aj normálny lístok, a spravte tak ešte do 8. septembra - keďže potom sa cena lístka z 399KČ (cca 15,50€) zdvihne na 449KČ (cca 17,45€). 
Lístky si môžete kúpiť na tomto LINKU.

Prípadne, ak máte nejaké otázky ohľadne lístok, samotného Humbooku atď, navštívte túto stránku. A ak ani tam nenájdete odpoveď, ktorú ste hľadali, neváhajte mi napísať (či už na FB/Instagrame) a ja spravím všetko čo je v mojích silách, aby som Vám odpovedala.  

A to stále nie je všetko (vidíte čo všetko zmeškáte, keď ste 10 dní mimo?), určite ste už počuli o tzv. Chat fiction. A konečne sa tento fenomén dostáva aj k nám, do našich končín. A ich autormi sa môžete stať aj vy. Aplikáciu ešte čaká posledné dolaďovanie a úpravy, ale čochvíľa sa aj ona spustí. (ale viac o nej už v ďalšom článku, kde sa dozviete všetko potrebné, ak chcete chat fiction aj vy písať). 

A to by bolo asi na teraz všetko. Je naozaj vidieť, ako všetci ľudia poctivo makajú aby ste si tento ročník Humbooku užili viac a viac. A neviem ako vy, ale ja sa naozaj neskutočne začínam tešiť. 

1 Komentáre