Siren | TV Series

Na Sirénu som natrafila úplnou náhodou. Načítala som si stránku topserialy.to a medzi najnovšími nahranými na mňa vyskočila práve siréna. A keďže som mala akademický týždeň a kopu voľného času (ha-ha) tak som si seriál pustila. A pozrela ho prakticky na jedno posedenie. A práve preto, že si ma tento seriál tak získal som sa rozhodla o ňom napísať aj na blog - aj keď sa kníh netýka. 

Krátky obsah: Morskými pannami posadnuté mesto je postavené hore nohami keď sa objaví záhadné dievča a začne neskutočný zmätok.

Tvorcovia: Eric Wald (nový, neznámy) , Dean White ( réžisér  - Once upon a Time - a producent takých seriálov ako je napr. The 100 )

Počet sérii:
Prvá séria: 10 epizód, už je odvysielaná 
Druhá séria: 16 epizód, premiéra február 2019 
Hlavní predstavitelia: 
Alex Roe ako Ben Pownall
Eline Powell ako Ryn
Fola Evans-Akongbola ako Maddie Bishop

Najznámejší z nich je Alex Roe, ktorý hral napr. v Piatej vlne Evana Walkera alebo aj v romantickom filme Forever My Gril kde hral country speváka Liama (tiež hlavná úloha).

Trailer: 


Podrobnejší obsah: Pobrežné mesto Bristol Cove, známe pre svoje legendu - že raz bolo domovom morských panien je postavené hore nohami keď sa záhadná mladá žena (Eline Powell) objaví a spustí neskutočný chaos v malom rybárskom mestečku hľadajúc svoju zajatú sestru (Sibongile Mlambo), ktorá bola chytená miestnou armádou. Morskí biologici Ben (Alex Roe) a Maddie (Fola Evans-Akingbola) spolupracujú aby zistili kto a čo prinútilo tohto lovca hlbokého mora prísť na zem. 





Čím si ma získala Siréna? 
  • Siréna nie sú žiadne zlaté nevinné a bezbranné morské panny - nie, sú to naozajstní predátori. 
  • Celá tá atmosféra tohto seriálu - nie je to niečo prikrášlené, ružové ba práve naopak. 
  • Eline Powell! Neverím, že o tejto herečke som sa dopočula až teraz - je neskutočná! 
  • Rýchly spád príbehu - neustále sa niečo dialo.
  • Je to strašne návykové. Začnete v jeden deň a pravdepodobne sa od toho neodtrhnete.
  • Prvá séria má iba 10 častí! Čiže žiadne zbytočné zdlžovanie deja kvôli sledovanosti. 
  • Žiadna prehnaná romantika a insta láska. 
  • Spomínala som si, že je to neskutočne premyslené a prepracované? 

Takže ak momentálne nemáte čo pozerať (lebo množstvo seriálov bolo zrušených alebo majú prestávku) tak rozhodne odporúčam siahnuť práve po Siréne. Určite nebudete sklamaní. 

0 Komentáre