Month Review #9 | August

Pýtam sa iba jedno: Kam ubehol ten mesiac? A prečo už zasa začína škola? No každopádne, v auguste som bola na Grape a robila či už v Kauflande alebo na štadióne. Okrem toho mi pripadá, akoby som nič iné nerobila. A ani som toľko nečítala ako v júli. 

Knihy, ktoré som prečítala: 
  1. Lord of Shadows [AJ]
  2. Netvor je zver [SJ]
  3. Atheist who kneel and pray [AJ] 
  4. When it's real [AJ] 
  5. Margaret Raven [SJ]



Cassandra Clare ~ Lord of Shadows
Vážne, Cassandra by už mala prestať písať o Tieňolovcoch. Totižto, tie knihy sú čoraz horšie - konkrétne, Lord of Shadows malo dobrú naozaj iba jednu poslednú kapitolu. Čo je asi 20 strán zo 700stranovej knihy, aby ste si to predstavili. Zvyšok knihy to boli samé omáčky, kde sa nič nedialo a riešili sa stále dokola vzťahy a nič iné. Proste, Cassandra z toho spravila telenovelu a fakt nechápem tie nadšené recenzie zo zahraničia. 




Peternelle van Arsdale ~ Netvor je zver
Na túto knihu som bola zvedavá ododňa kedy vyšla. A moja zvedavosť nepolavila a tak som sa potešila, keď som ju mala konečne doma (ďakujem, Jaji!) 
Nepovedala by som, že je to najstrašidelnejšia kniha roka, ale rozhodne je to kniha s poriadnou atmosférou, ktorá dokáže zaujať a hoci sa tam nenachádza nejaká veľká a ohromná akcia, kniha sa číta dobre a ja som ju zvládla na jedno posedenie. 




Tarryn Fisher ~ Atheist who kneel and pray 
Popravde, Tarryn som si zamilovala a za celé prázdniny som dokopy od nej prečítala 4 knihy, ktoré ma absolútne dostali. A tak to bolo aj s Atheist who kneel and pray. Nielenže sa to dobre čítalo, kapitola za kapitolou, neskutočne ma to bavilo a nenudila som sa pri čítaní. Postavy boli jedinečné a dokázali ma vtiahnuť do deja a zaujať. 




Erin Watt ~ When It's Real 
Recenzia 
Všetko podstatné som spomenula v recenzii, ale v stručnosti - kniha je úžasná. A dobre sa čítala, a bolo to presne také čítanie, ktoré sa hodí na leto a pri čítaní si aj oddýchnete. Postavy sú milé, nerušia samotný príbeh a rozhodne, odporúčam. 




Barbora Šedíková ~ Margaret Raven
Nová slovenská autorka, ktorá debutuje na knižnom trhu s paranormálnou knihou. A teda, vydarila sa jej. Hoci sa nejedná o nejaký master-piece, stále verím, že ak autorka dokáže niektoré veci zlepšiť, budeme o jej ďalších knihách ešte veľa počuť. 






Viete čo je smutné? Že inak som ani moc seriálov ani filmov nepozerala. Minimálne nič také, čo by mi utkvelo v hlave. Samozrejme, také tie stálice ako GOT, Shadowhunters, Teen Wolf, nesmeli chýbať, ale okrem toho som nezačala nič iné. 

Inak, plánujem sa pustiť v najbližších dňoch do Vikingov. Pozeráte? Oplatí sa mi to začať pozerať?
A aké knihy ste prečítali vy v auguste? Ktorá vás najviac dostala? :) 

0 Komentáre