Na Dvore z Tŕňov a Ruží ~Ukážka

Síce trošku oneskorene, ale nezabudli sme a plníme čo sme sľúbili! Už o pár dní vychádza dlho očakávaná novinka Na Dvore z Tŕňov a Ruží od Sarah J Maas! A vy si môžete dnes exkluzívne prečítať úryvok z tejto knihy.

5 Komentáre

  1. Panebožeeeeeeeeeee NAJVYŠŠÍ FÉR :DDDDD Ja jednoducho nemôžem čítať knihy po Anglicky a potom po Slovensky, lebo to psychicky nezvládam :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako aj ja...ale zasa ako by si to preložila na ich mieste? To je to :D

      Odstrániť
    2. Veď to ide :D Že som tak zvyknutá na ten originál, že som ani nepremýšľala nad skutočným zmyslom, až kým som to práve nevidela preložené :D

      Odstrániť
    3. U nás je to třeba "zlatovlasý muž z rodu vznešených víl " :D

      Odstrániť
    4. No vidíš, to je podľa mňa oveľa horšie ako najvyšší fér :D A zas, väčšinou sa s tým prekladom celkom slušne vyhrajú aspoň u Slovartu čiže :D ale hej, neviem si predstaviť, že by som to čítala v slovenčine :D
      Minule som tak čosik videla neveim či dvojku alebo trojku Trónu a som to najskôr ani nespoznala lebo tie preložené miesta a všetko :D

      Odstrániť