Knižné rozhovory | Mix

Rozhodla som sa pridať nové knižné rozhovory, tentokrát z dvoch kníh, ktoré ma dosť pobavili ale našli sa v nich aj nejaké dobré myšlienky. Nazvala by som tieto knižné rozhovory takým mixom, lebo tu budú také vtipné hlášky, ale premiešané s takými zaujímavejšími o láske, vyznaniach lásky atď...

Tak ako prvá kniha, Obsidian od Jennifer L. Armentrout

"Prečo si taký blbec?" Povedala som skôr ako som si to stihla dvakrát premyslieť.
[Daemon:] "Každý musí v niečom excelovať, nie?"
"No, robíš dobrú robotu."


"Nemyslím si, že ma chcel pobozkať." Konečne som povedala.
"Čože? Šmykol sa a padol rovno na tvoje ústa? To sa dosť často stáva."


[Daemon:] "Videl som tvoj blog."
[Katy:] "Znova ma sleduješ, ako vidím. Mám si zohnať súdny zákaz?"
[Daemon:] "Len v tvojich snoch, Kitten. Oh, počkaj. V nich už som, že?"
[Katy:] "Nočné mory, Daemon. Nočné mory."

"Vždy som bola schopná stratiť samu seba v čítaní. Knihy boli potrebným útekom, do ktorého som vždy strmhlav skočila." 



"Mimozemšťania - ak existujú - sú malý, zelený mužíčkovia s veľkými očami a dlhými ramenami alebo...alebo obrovský hmyz alebo niečo ako  hrudkovitá malá kreatúra." 
Daemon sa hlasno zasmial. "ET?" 
"Áno! Ako ET, blbec. Som rada, že ti to príde zábavné." 


[Katy:] "Ty si taký hlupák. Povedal ti to už niekto?"  
[Daemon:] "Oh, Kitten, každý jeden deň môjho požehnaného života." 


[Katy:] "Debil." 
[Daemon:] usmievajúc sa, zišiel zo schodov "Uvidíme sa na obed, Kitten." 
[Katy:] "Nenávidím ťa." 
[Daemon:] "Ten pocit je obojstranný." pozrel na mňa cez rameno. "Dvadsku na to, že si oblečieš jednodielne plavky." 


[Katy:] "Neviem. Teda, nehovorili sme o tom. Doslova, rovno potom odišiel a jediné čo odvtedy urobil, bolo, že ma šťuchal jeho perom." 
[--] "Pravdepodobne preto, že ťa chce šťuchať niečím iným." 


"Vždy som prišiel na to, že tí najkrajší ľudia, skutočne krásni vnútri aj vonku, sú tí, ktorí si to neuvedomujú."


[Daemon:] "Videl som tvoj blog." 
[Katy:] Oh. Bože. Ježiši. Ako ho našiel? Počkať. Dôležitejší bol fakt, že ho našiel. Bol môj blog vygooglitelný? 


[Katy:] Keď som sa ukázala vedľa, o 6:34, znelo to ako tretia svetová vojna vypukla v dome. Vpustila som sa sama dnu, keďže nikto mi neotvoril dvere. 
[Dee:] "Nemôžem uveriť, že si zjedol všetku zmrzlinu, Daemon! 
Prikrčila som sa a zastavila sa v jedálni. Ani náhodou by som nevošla do kuchyne. 
[Daemon:] "Nezjedol som ju všetkú." 
[Dee:] "Takže sa zjedla sama? Zjedla ju lyžička? Oh, čakaj, už viem. Krabica ju zjedla." 
[Daemon:] "Vlastne, myslím, že mrazák ju zjedol." odpovedal sucho. 
Zasmiala som sa, keď som počula niečo, čo znelo ako prázdná nádoba narážajúca do niečoho, čo znelo ako mäso. 


"Nečítam veľa. Také niečo neexistuje." 

A druhou knihou, ktorú som si vybrala, že pridám do týchto hlášok je My Favorite Mistake od Chelsea M. Cameron.

[Hunter:] "Whoa. Ukludni sa."
[Taylor:] "Nehovor mi, čo mám robiť."
[Hunter:] "Fajn. Vyšiluj."


[Hunter:] "Len aby si vedela, hovorím zo spánku." pomrvil sa na posteli a niečo padlo na zem. Mohla to byť iba jedna vec. "Taktiež, spím nahý." 


[Hunter:] "Hovoríš, že nie som zlý? Všetky tie tetovania boli zbytočné. Čo by som mal urobiť?"


[Taylor:] "Idem do sprchy." povedala som sa a pripravila som sa na jeho komentár, ktorý som vedela, že príde. 
[Hunter:] "Vieš, čo sa hovorí. Šetri vodou a sprchuj sa s kamarátom." 


"I can't promise not to make you mad. I can't promise that I won't hurt you. All I can promise is that I want you in my life, and I'll do anything to keep you there."


[Taylor:]" Takže hovoríš, že chceš so mnou spať?"
[Hunter:] "Vzhľadom na to, že som mal asi milióntu studenú sprchu odkedy som sa sem nasťahoval a musím si dokola recitovať Gettysburgovu adresu a Zoznám práv v hlave, keď som pri tebe? Áno, povedal by som že áno. Prečo, tiež ma chceš?"


[Hunter:] "Si v pohode?" 
[Taylor:] "Áno. Nemôžem mať nejaké súkromie?!"
[Hunter:] "Prepáč. Si tam už nejakú chvíľu; chcel som sa uistiť,či ti nie je zle...Teraz odídem. A taktiež, som nahý, takže ak práve teraz otvoríš dvere, uvidíš celú show."
[Taylor:] "Prepásnem to." 


"Do pekla áno. Ktoré dievča nechce chlapca, ktorý sa nehambí povedať, že ju chce? Každý chce byť chcený."

0 Komentáre