3 filmové recenzie

Pomaly chystám trojmesačné zhrnutie kníh, ktoré som prečítala od septembra po koniec novembra (a musím sa Vám priznať, že som viac pozerala filmy a serily, ako čítala...Čo už.) Každopádne, som sa rozhodla v tomto článku vykecať o 3 filmoch, ktoré som videla za poslednú dobu v kine a prípadne, by ma zauíjmali aj vaše názory na ne.

1. A Star is Born

Musím sa priznať, tento mesiac u mňa ovládli práve hudobné filmy. Ako prvý som videla práve A Star is Born, kde si hlavnú hrdinku zahrala Lady Gaga. A popravde, nebyť toho úžasného soundtracku, asi by som sa k filmu ani nedostala - totižto, ten si ma neskutočne získal a aj vďaka tomu som videla trailer a rozhodla sa ísť naň do kina.
Lady Gaga ako herečka bola neskutočná. Bradley Cooper ako spevák bol tiež parádny. Páčilo sa mi, že on si to aj sám zrežíroval a teda, musím povedať, bolo to veľmi dobre zrežírované.
Celkovo príbeh, takisto bol veľmi dobre prepracovaný, nachádzalo sa v ňom mnoho momentov, ktoré som neočakávala a ktoré ma vyslovene šokovali.
A ten soundtrack - doteraz si na ňom fičím. Always remember us this way, Shallow, I'll never love again...Mohla by som pokračovať, proste to bolo skvelé.

2. The Fantastic Beasts: Crimes of Grindewald

Ďalší film, ktorý som si nemohla nechať ujsť je pokračovanie Fantastických zvier. Popravde, veľmi som sa naň tešila, ale nakoniec som zostala eh, trošku dosť sklamaná. Totižto, film mi prišiel až moc prekombinovaný, niektoré veci boli úplne zbytočné, mala som pocit, že sa celý čas nič nedialo, a celý film smeroval k niečomu, a to niečo nebolo také, že by som ostala z toho Wow. Prišlo mi to, že tento diel je iba akýsi výplňový, ktorého cieľ nebol nič iné, len pripraviť pôdu pre ďalšie pokračovanie. Well, uvidíme aké to bude, ale podľa mňa by si aj oni mali vedieť povedať, kedy už naozaj stačí a nerobiť zbytočne ďalšie filmy, keď už nemajú s čím novým prísť.

3. Bohemian Rhapsody

A svoj mesiac v kine som zakončila na filme Bohemian Rhapsody. A lepší film som vidieť asi nemohla. Queen bola skupina, na ktorých som aj ja vyrastala a tak bolo jasné, že som si ten film nemohla nechať ujsť. A musím povedať, nie som vôbec sklamaná z toho filmu - skvelá hudba, skvelý Rami Malek v roli Freddieho Mercuryho, mega dobre spracované a proste...Keď som sa iba pozerala na tie zábery, bolo mi čoraz viac smutno z toho, že kapelu ako Queen už nezažijem, že som nemala šancu ani ich vidieť na živo koncertovať a tak...Čo už, no...Ale rozhodne som Bohemian Rhapsody nevidela naposledy. Proste, špičkový film, ktorý si všetci, ktorí aspoň trošku obľubujú hudbu Queen zamilujú.