Knižné rozhovory | Alebo čo nás rozosmialo #11

Ahojte :) Tak je tu nová várka výrokov, na ktoré sme v poslednej dobe natrafili. Užite si čítanie !


Súvisiaci obrázokProč lidé kladou takové otázky? Vidím, že ti upadly ty ruce, jsi v pořádku? Á, zdravím tě. Dověděl jsem se, že celá tvoje rodina přišla o život při požáru. Jsi v pořádku?
Divotvůrce - Sebastien de Castell



"Ty dokážeš holku opravdu okouzlit, řekl ti to už někdo?"
"Vlastně jo, ale většinou u toho tak nekouleli očima."
Poušť v plamenech - Alwyn Hamiltonová



"Žena potrebuje muža ako ryba potrebuje bicykel. "Naozaj nenávidím tento výraz. Stavím sa, že ryba by určite chcela bicykel. "
Princess On The Brink - Meg Cabot



Súvisiaci obrázok„Víš, že krádež je hřích.“ Vytrhla jsem mu šemag a začala si ho ovazovat. Když jsem prsty zavadila o místo, kde mě Na­ gíb přetáhl pažbou, cukla jsem sebou. „A ta košile ti nesedí.“ Jin se na okamžik zarazil a potom si začal svlékat koši­
li, kterou měl na sobě. „A je zpít se pod obraz taky hřích?“ Natáhl si novou košili, zatímco já si stále ještě ovazovala obličej na ochranu před sluncem, které pomalu vykukova­ lo nad obzor.

„Jestli řeknu, že ne,“ odpověděla jsem a dorovnávala po­ slední záhyby, „platíš?“
Poušť v plamenech - Alwyn Hamiltonová




,,Jsem ženská, chlapče... jsme jako chlapi, jen šikovnější a s větší kuráží... Na světe je spousta čarodějů, Kellene. Co je doopravdy potřeba, jsou muži a ženy."
Divotvůrce - Sebastien de Castell


"Pripomeň mi ," pozastavil sa chytajúc dych, "aby som ťa nikdy znova nenaštval. Kriste, si potajomky ninja? "
Jennifer L. Armentrout-  Obsidian



"Myslím, že varovné štítky na alkoholických nápojoch sú príliš nevýrazné. Mali by byť živšie. Tu je jeden, ktorý by som navrhol: "Alkohol vás zmení na toho istého sráča, akým bol váš otec."

George Carlin- Kedy Ježiš prinesie bravčové kotlety?


"Ja som tvoj princ a ty si ma vezmeš," povedal Humperdinck.
Buttercup zašepkala: "Ja som tvoja slúžka a odmietam."
"Ja som princ a nemôžete odmietnuť."
"Ja som váš verný služobník a práve som to urobila."
"Odmietnutie znamená smrť."

"Zabite ma potom."

William Goldman-The Princess Bride


Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt lost hero fanart
"A čo kompromis? Najskôr ich zabijem a ak sa ukáže, že sú priateľskí, ospravedlním sa. "

- Rick Riordan, Stratený hrdina



„Hele, chlapče,“ řekl kočkoveverčák. „Už zase brečíš.“
„Já nebrečím.“
Pohrdavě zafrkal. „Jasně. To bude nejspíš nějaké jan’tepské kouzlo, které způsobuje, že ti prší
z očí.“
„Jsi mizerný ochránce, víš to?
Divotvůrce - Sebastien de Castell



„Máš snad lepší plán?“ Jin roztáhl paže nad prázdnou pouští, jako by mě zval na hostinu pro blázny. „Vyrazila bys snad radši napříč pouští a skončila jako žrádlo pro mrcho­ žrouty, než se ještě jeden den prošla se mnou?“
Poušť v plamenech - Alwyn Hamiltonová

0 Komentáre