Storki

Viete aké hektické to býva keď začínate novú školu? A ešte k tomu aj na internáte? Tak to čakalo aj mňa  v polovici septembra - odteraz študujem na VUT v Brne a už od začiatku toho máme celkom dosť a keďže to nechcem podceniť tak sa to, bohužiaľ, niekde muselo podpísať. A podpísalo sa to práve na blogu a na mojom čítaní. Som v Brne už dva týždne a neprečítala som skoro nič.  Ale, už som si akosi zvykla a hádam to bude lepšie. Ale o tom dnes nechcem rozprávať. Chcem Vám povedať o jednom úžasnom projekte od Humbooku, ktorý pred pár dňami uzrel svetlo sveta. 



Storki je aplikácia, ktorá na československom trhu naozaj nemá obdoby. Možno poznáte Wattpad, kde môžete pridávať svoje vlastné príbehy. Tentokrát ale prichádza Storki. A nebude sa jednať len o nejaké príbehy, nebudete sa nudiť siahodlhými opismi, totižto, to v storkách nenájdete. Je to úplne parádna forma na písanie príbehov, ktorá  si Vás hneď získa. 
Storki sú totižto úplne blízke každému z nás - totižto, je to ako keby ste sledovali chat medzi dvoma ľuďmi (kamarátkami, frajermi a pod) - predsa, každý zažil situáciu kedy mu najlepšia kamarátka posielala screenshoty a čítali ste tak celú konverzáciu. A presne na tomto princípe sú postavené Storki, a teda, ak Vás nebaví čítať príbehy na Wattpade, rozhodne si nainštalujte Storki. 

Momentálne Storki nájdete aj na Androide a aj na App Store

A aké rôzne typy príbehov nájdete v Storki? 

Rôzne. Absolútne všetko. Od krimi, cez romantiku, ba dokonca aj sci-fi či horory. A čo je najlepšie, môžete vidieť ako je jednotlivý príbeh zaujímavý a čítaný tým, koľko ťukov má. Čím viac, tým viac ľudí ho čítalo. 

A nejaké moje odporúčania na Storki: 
Autorku Jaji_books , ktorá píše romantické storki ale aj vtipné pri ktorých sa hneď niekoľkokrát zasmejete, že šak to ste úplne vy.
Alebo napr. dosť som sa bavila aj pri čítaní Jsem tu a mám čokoládu od nofreeusernames

A nielenže môžete príbehy čítať, vy ich môžete aj písať! A môžu sa práve aj vaše príbehy stať jednými z najpopulárnejších aké sú v aplikácii. 

Neviem čo Vám ešte k tomu samotnému povedať, akurát to, že ja sa z aplikácie veľmi teším a možno, keď budem mať dostatok voľného času začnem aj ja príbehy pridávať a nebudem ich iba čítať. 

Inak pre viac informácii o aplikácii a samotných príbehov v nej, určite odporúčam sledovať instagram @Storkiappka

0 Komentáre