Month Review #18 [Júl 2018]

Je to neskutočné, ale čím som staršia, tým tie mesiace ubiehajú rýchlejšie a rýchlejšie. Je to priam neuveriteľné, ale už aj jún je za nami a máme tu august. Za necelý týždeň odchádzam na dovolenku do Grécka, na Rhodos ale snažila som sa, a mám nejaké tie články predpísané, tak to tu snáď nebude úplne mŕtve. Pripomínam, že máte stále možnosť sa zapájať do súťaže na fb (Vrania šestka, Prohnilé mesto, Saviours) alebo aj na Instagrame (Naslouchač). 

Knihy, ktoré som prečítala: 
  1.  Sky in the Deep [AJ] - 340 strán | 4*
  2. Scythe [AJ]- 448 strán | 5* 
  3. Thunderhead [AJ] - 528 strán | 5* 
  4. Naslouchač [CZ] - 374 strán | 5* 
  5. One Small Thing [AJ] - 299 strán | 3* 
  6. Killing Sarai [AJ] - 268 strán | 3* 

Dokopy strán: 2 257 strán
Priemerne na jednu knihu: 376,16 strán / kniha 
Hodnotenie priemerne na jednu knihu: 4,16*/kniha 

Adrienne Young ~ Sky in the Deep 
Recenzia 
Bola to moja prvá kniha o Vikingoch, ktorú som čítala. A neskutočne som si ju obľúbila. Bola to kniha nadupaná akciou, spolu so silnou hrdinkou, ktorá sa ničoho nebála a stála si za svojím. Dej mal neskutočný spád a ak stále váhate, neváhajte, tá kniha je neskutočne dobrá. 



Neal Shusterman ~ Scythe, Thunderhead 
Káámo, túto sériu ma donútila prečítať Lili a lepšie spraviť nemohla. Neverím, že som tak dlho vyčkávala, lebo tá kniha bola skvelá. Toľko nečakaných zvratov, tak dobre vymyslený svet a jeho fungovanie...No žasla som. A kedy vychádza trojka? Už včera bolo neskoro. 



Petra Stehlíková ~ Naslouchač 
Česká fantasy, no proste, to bolo niečo čoho som sa obávala - a bola skvelá. Sklenársky svet bol neskutočne parádny a ja som si samotné čítanie veľmi užila - a aj sa po pár dňoch pustila do pokračovania - a nemôžem ani z neho (recenzia na blogu, čoskoro). 


Erin Watt ~ One Small Thing 
Táto kniha od tohto autorského dua...No ťažko povedať...Papierová princezná sa mi moc nepáčila, keby ju ale čítam mladšia, veľmi sa mi páčila. Ale potom som čítala When It's Real od autorky a veľmi sa mi páčila a tak som sa rozhodla siahnuť aj po tejto knihe - a nečítalo sa to zle, ale niektoré veci mi strašne vadili v tom príbehu - plus som celý čas mala pocit, že viem čo sa stane a celkovo, nejako mi to úplne nesadlo. 



J. A. Redmerski ~ Killing Sarai
Do tohto som sa pustila náhodou, lebo som chcela čítať nejaký ebook. A prekvapivo, to bolo naozaj skvelé. Plné nečakaných zvratov, a nebola to taká romantická blbosť, ako som na začiatku čakala. Nie, proste to bolo plné akcie a neskutočne dobre sa to čítalo a okay, sem tam hrdinka nepatrila medzi tie inteligentnejšie, nevadí, aj tak to stálo za to. 



No, nakoniec som prečítala oveľa menej kníh než som na začiatku dúfala. Ale tie horká sú na nevydržanie - proste keď je cez deň vyše 30stupňov v chládku, ja nezvládam moc fungovať a vlastne sa mi nič nechce poriadne robiť a tak iba pozerám seriály. 

Dopozerala som úspešne HIMYM, a okrem toho konca, a celkovo, poslednej epizódy, veľmi, veľmi sa mi tento seriál páčil a som rada, že som si ho konečne celý skukla a nie iba random epizódy, ktoré boli v televízii. 

Okrem iného som pozrela aj Cloak & Dagger, z čoho som bola na začiatku veľmi zmätená, ale ku koncu sa mi vlastne začal celkom páčiť a som zvedavá čo prinesie druhá séria. 

A tak...Máte nejaké odporúčanie na nejaký seriál, ktorý by som si mala pozrieť? Napíšte mi do komentárov, lebo už naozaj začínam byť zúfalá, čo sa týka toho, čo mám pozerať. 

1 Komentáre

  1. Na nového Shustermana sa neskutočne teším, už nech je preklad vonku :D A súhlasím, Naslouchač výborná kniha, stojí za prečítanie :-)

    OdpovedaťOdstrániť