The First Date Book Tag

Viete čo tu dlho nebolo? (Článok presne na narodeniny blogu. Ale pracuje sa na ňom. A na iných veciach tiež.) Tag! Minule som pozerala YouTube a našla som aj tento tag - a s Barčou sme si povedali, že prečo nie a konečne po nejakej dobe sme sa ho rozhodli spraviť!

1. Trápne prvé rande - kniha, kde niečo nesedelo. Nebola to zlá kniha, ale chýbala jej akási iskra.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt awkward

Barbora: Neviem prečo mi teraz napadol Metalurg od Brandona Sandersona. Tá kniha mala všetky predpoklady na to, že si ju zamilujem, no niečo jej prose chýbalo. Aj keď musím uznať, že bola dobrá, sklamala ma. Preto som už druhý diel ani nečítala.
Maggie: Asi Cruel Beauty od Rosamund Hodge, keďže to bol re-telling na Krásku a zviera nedalo by sa povedať, že som čakal toho veľa...ale rozhodne sa nájdu aj lepšie spracované retellingy, aj keď ona sama o sebe nebola najhoršia.

2. Lacné prvé rande - kniha, ktorá nebola tak dobrá, ako si čakala

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt cheap gif

Barbora: Tak to bude Kto je Mara Dyerová od Michelle Hodkin. Nechcem spoilerovať, ale práve tá vec čo sa mi v prvej časti najviac páčila, tu zmizla. Syndróm druhých dielov, bohužiaľ.
Maggie: PS. Stále ťa milujem (alias pokračovanie Všetkým chalanom, ktorých som milovala) od Jenny Han. Totižto, jednotka bola taký priemer ale od pokračovania som čakala niečo viac. A na začiatku to vyzeralo, že aj niečo viac dostanem. Ale potom...No, ostala som veľmi sklamaná.

3. Dobre nachystané rande - kniha, ktorá bola lepšia, než si čakala

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt well played

Barbora: Polnočná dáma od Cassandry Clare. Fakt som nečakala, že to bude až také dobré. Nejak som mala pocit, že už nemá čo nové k tomuto svetu povedať, no bolo to super. Som zvedavá na druhý diel, ale ten je vraj nič moc oproti jednotke.
Maggie: The Oppurtunist  od Tarryn Fisher. Tá kniha vyšla už dávnejšie a väčšinou pri knihách ktoré vyšli bližšie k roku 2010 ako k tomuto, no, nebavia ma až tak a neviem si ich úplne naplno užiť. A táto bola presný opak toho ako som čakala.

4. Pekná ale hlúpa - nádherná kniha, ale nie až tak pekná vo vnútri

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt you are ugly inside

Barbora: Hm...absolútne nič mi nenapadá :D Väčšinou ak si už vyberiem nejakú knihu na čítanie, sadne mi. Hlavne v poslednej dobe som už dosť vyberaná. Ale zas napríklad taký Záblesk má celkom peknú obálku - no ani ona nestojí za to čítanie.
Maggie: Zabuchnutá v knižici. Krásna obálka ale vnútro ma dosť sklamalo, o to viac, že viem že Kasie West to dokáže oveľa lepšie.


5. Rande naslepo - kniha, do ktorej si sa pustila bez toho, aby si o nej niečo vedela

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt who are you

Barbora: Nočný cirkus? Keď sa nad tým teraz zamýšľam, normálne si nepamätám ako som sa ku nej dostala. Aj som skontrolovala online katalóg  našej knižnice - ale nie je tam. Kde som ju teda prvý krát prečítala?
Maggie: Pomaly skoro do každej :D. Strašne málo čítam anotácie - a ak aj si ich prečítam, hneď ich zabudnem - a ak sa vyslovene tá kniha neomiela všade kam pozriem, tak nemám pomaly ani najmenšieho tucha o čom kniha je. Ale tak naposledy kniha o ktorej som ale absolútne nič netušila bol Posledný deň Adama T. od Patricka Nessa. A to jediné som aj vedela - že to napísal Ness ale inak vôbec nič.


6. "Speed dating" -  kniha, ktorú si prečítala super rýchlo

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt so fast

Barbora: Naposledy to boli Traja spáči od Maggie Stiefvater. Má len niečo cez 300 strán v mäkkej väzbe a tak som sa proste  od nej nemohla odpútať! 
Maggie: Všetky 4 knihy v sérii How to date a douchebag od Sary Ney,  tie knihy sa neskutočne dobre čítali a prakticky som tie 4 knihy prečítala za 3 dni.


7. Rebound - kniha, ktorú si prečítala moc skoro po "book hangover" a tak trochu ti ju to zničilo.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt book hangover

Barbora: Pochybujem, že sa mi niekedy stala taká vec. Nikdy mi to nejak neovplyvnilo čítanie, takže nemám odpoveď.
Maggie: Fu. No, čítala som From Lukov with Love od Mariany Zapaty a to som neskutočne zbožňovala. A potom som sa pustila do pokračovania Všetkým chalanom ktorých som milovala, P.S. Stále ťa milujem, a neviem...proste som tam videla dosť tých nedokonalostí a neužila som si ju ani tak (priemerne) ako som si užila jednotku

8. Nadmerne nadšené rande - kniha, pri ktorej si sa cítila, akoby sa kniha až moc snažila

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt so excited

Barbora: Každá kniha Johna Greena ?
Maggie: Pomsta&Rozbřesk od Renee Ahdieh, prišlo mi ako by to autorka naschvál zasadila do toho orientálneho prostredia, trošku sa inšpirovala príbehom Šehrezády...A potom sa to zmenilo na každú priemernú knihu ale stále som mala z toho pocit, akoby sa autorka snažila tam do toho dať viac než už tam bolo. A práve tým tú knihu úplne pokazila.


9. Perfektné prvé rande - kniha, kde bolo pre teba všetko dobré 

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt perfect gif

Barbora: Tak takých by sa našlo naozaj veľa, ale tentoraz pôjdem do Vranej šestky. Aká je úžasná sme vám poukázali už počas týždňa s knihou. Pre mňa ma naozaj všetko - či už úžasný štýl písania autorky, ktorý sa zlepšuje každou knihou (áno, čítala som aj Grišu), postavy ktoré si dokážete úplne zamilovať už po jednej knihe (čo sa mne až tak často nestáva) a epický dej plný mágie, podvodov a plánov.
Maggie: Dear Life od Meghan Quinn. Tá kniha bola dokonalá. Chytila ma za srdce, vžila som sa s postavami, každého jedného som vedela pochopiť a celý ten proces vyrovnávania sa so stratou tu bol veľmi dobre zachytený a dosť som si to čítanie užila. Nehrala sa na nič, všetko tam bolo až priam kruto-reálne, postavy s rozličnými charaktermi...No proste, všetko mi to sadlo.


10. Ponižujúce prvé rande - kniha, o ktorej sa hanbíš priznať, že si ju čítala / si sa pri jej čítaní cítila trápne na verejnosti

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt embarrassed

Barbora: Asi Upírske denníky. Čítala som ich keď som mala asi nejak 12 ? A áno, dočítala som ich všetky. Reálne si z nich pamätám iba koniec a pár scén, ale nevadí no. 
Maggie: Pri čítaní Fifty Shades. A doteraz kým sa ma vyslovene niekto neopýta či som to čítala, tak to sama nevyťahujem.

A ešte jedna informácia na záver! Počuli ste už o Humbooku? Tak tento rok som sa stala ambasádorkou aj ja (Maggie) *fangirling*. Ak chcete vedieť medzi prvými novinky, tak neváhajte a dajte like na našu FB stránku kde budem všetko zdielať akonáhle sa niečo nové dozviem (ale postupne sa to dostane aj na blog).
Na dnes tu mám hneď prvú aktuálnu informáciu: Humbook sa bude konať 6.10. v Kongresovom centre v Prahe a aby Vám nič neuniklo, treba sledovať UDALOSŤ.

Zdroj | Preklad je náš

0 Komentáre