Knihy, ktoré som prečítala:
- Vicious [AJ] - 328 strán | 3.5*
- Ruckus [AJ] - 498 strán | 4*
- Defy [AJ] - 114 strán | 3.5*
- From Lukov With Love [AJ] - 493 strán | 5* | Recenzia
- Zabuchnutá v knižnici [SJ] - 288 strán | 2.5* | Recenzia
- Každý deň sa počíta [SJ] - 248 strán | 4* | Recenzia
- P.S. Stále ťa milujem [SJ] - 293 strán | 1*
- Scandalous [AJ] - 315 strán | 4*
- The Studying Hours [AJ] - 307 strán | 3.,5*
- The Failing Hours [AJ] - 322 strán | 3*
- The Learning Hours [AJ] - 345 strán | 3.5*
- The Coaching Hours [AJ] - 300 strán | 4*
- První konec [CZ] - 365 strán | 4.5*
Dokopy strán: 4 216
Priemerne na jednu knihu: 324.31 strany
Priemerné hodnotenie: 3,54*
Vicious, Ruckus, Defy, Scandalous
Jedna z tých sérii, ktoré som prečítala celé za tento mesiac. Ono sa to ťažko opisuje, že o čom táto séria bola aby som ju nevyspoilerovala. Ale aby som to zhrnula - ide o nenáročné New Adultky, ktoré vás dokážu vtiahnuť do deja, či už sú to úžasné postavy alebo originálne nápady. A aj keď som mala výhrady k hlavnému hrdinovi prvej knihy, celkovo sa mi všetky ostatné veľmi páčili a určite túto sériu odporúčam, nebudete sa vedieť totižto od nej odlepiť.
Jenny Han ~ P.S: Stále ťa milujem
Takto to poviem. Všetkým chlapcom, ktorých som milovala sa mi ako tak páčilo. Ale dúfala som, že pokračovanie bude lepšie. A ono to zo začiatku aj vyzeralo byť lepšie. Malo to taký ten prísľub, že predsa len by to mohlo rozoberať vážnejšie témy a konečne by si ma mohla táto séria získať. Ale bohužiaľ, namiesto toho som v nej akosi videla viac a viac nelogickostí. A čo ja viem, či sa do trojky pustím. A ak áno, tak len kvôli vytrvalosti a že keď už som prečítala 2 diely, tak už chcem aj tretí.
Sara Ney ~ How to Date a Douchebag
Toto bola skvelá séria. A o tomto fakte svedčí aj to, že som všetky 4 knihy zhltla asi za 5 dní. Tak si ma chytila. Proste, každá jedna kniha bola vtipná, hlavní hrdinovia celkom znesiteľní (vo väčšine prípadov),ale hlavne tá celková ľahkosť príbehu...no nedalo sa mi to odložiť.
Lauren James ~ První konec
Toto ma trošku prekvapilo - práve tým, aké skvelé to bolo. Viacero rozdielnych časových línii - a nemohla som si to zamilovať viac. Či už išlo o jakobínsku líniu, alebo vojna na Kryme, alebo tie zvyšné...Každú jednu som si zamilovala vďaka niečomu inému. Ale jedným veľkým plus bolo, že to autorka mala naozaj premyslené a som zvedavá, čo s tým ďalej vymyslí v pokračovaní.
Celkovo je zatiaľ tento rok pre mňa čo sa týka čítania veľmi slušný - a asi som ešte nikdy nemala takto na začiatku roka prečítané toľko kníh (25) ako mám teraz. A až na pár výnimiek som mala šťastie na výber kníh - a vybrala som si samé dobré, ktoré mi sadli do nálady :).
A aký bol váš február? Aká kniha bola tá najlepšia, ktorú ste za tento mesiac prečítali? Napíšte mi do komentárov :)
Celkovo je zatiaľ tento rok pre mňa čo sa týka čítania veľmi slušný - a asi som ešte nikdy nemala takto na začiatku roka prečítané toľko kníh (25) ako mám teraz. A až na pár výnimiek som mala šťastie na výber kníh - a vybrala som si samé dobré, ktoré mi sadli do nálady :).
A aký bol váš február? Aká kniha bola tá najlepšia, ktorú ste za tento mesiac prečítali? Napíšte mi do komentárov :)
4 Komentáre
Ja mám tiež veľmi dobre našliapnuté tento rok. Asi to bude tým, že sa blíži maturita a ja čítam všetko okrem prípravných veci a povinnej literatúry naň, yay :D Takže už len si udržať toto tempo a nepadnúť do krízy a snáď aj zmaturujem :D
OdpovedaťOdstrániťPresne toto aj ja 😀😀😀 maturita? Aleee daj pokoj 😀😀 radsej vsetko mozne len ne maturitu a s tym veci spojene😀
OdstrániťJééé, to mě mrzí, že tě Jenny moc nebrala. :) (mám pro ní hroznou slabost :D)
OdpovedaťOdstrániťNo ako pri prvej knihe to bolo ešte fajn ale z tohto pokračovania som bola sklamaná...mohla tam riešiť viac to ohováranie na internete, tieto prvé problémy vo vzťahoch a ona to iba všetko tak povrchovo prešla a nič viac...proste som bola taká sklamaná z toho
Odstrániť