Knižné rozhovory | Alebo čo nás rozosmialo #8

Súvisiaci obrázok"Ach Cinder, tak som túžil vidieť tú tvoju tvár keď hovoríš sarkastické poznámky a snažíš sa zamaskovať, čo ku mne naozaj cítiš."
"Prosím ťa." Cinder prevrátila oči a začala ukladať zbrane pri stene.
"Vidíte to prevrátenie očí? To znamená: : "Ako len Vám mám odolať Kapitán?"
"Áno, ako len mám odolať, aby som ťa nezaškrtila."
Kai si prekrížil ruky na hrudi a zaškeril sa. "Prečo mi nikto nepovedal, že mám tak vážnu konkurenciu?"
-Marissa Meyer, Winter

"Nie," hovorím si. "Prestaň. Si dôveryhodný. Milujš svojich fanúšikov. Si cool, vtipná a v pohode. Si Jennifer Lawrence."
Ashley Poston, Geekerella

Sebastian sa len usmial. "Počul som biť tvoje srdce," povedal potichu. "Keď ste ma sledovali s Valentinom. Znepokojilo ťa to? "
"To že pravdepodobne chodíš s mojim otcom?" Jace pokrčil plecami. "Si pre neho trochu mladý, ak mám byť úprimný."
"Čo?" Po prvýkrát od kedy ho Jace stretol, Sebastian vyzeral byť vykoľajený.
Cassandra Clare, Mesto skla

“Odpovedáš niekedy na otázku aj priamo ?"
"Ťažko povedať. Aha, ups. Zase som to spravil." 
― Leigh BardugoSiege and Storm

Súvisiaci obrázokUviazol tam. Myslí si, že je úplne sám a že sme sa na neho všetci vykašlali. Vieš aký to má vplyv na psychiku človeka?" obrátil sa späť k Venkatovi. "Zaujímalo by ma, na čo práve teraz myslí."
...

LONG ENTRY: SOL 61 Ako môže Aquaman kontrolovať veľryby? Sú cicavce! Nedáva to zmysel."
― Andy WeirMarťan

“Každý je nesmrteľný, až kým nezomrie.” 
― Victoria SchwabA Gathering of Shadows

"Zeus potreboval niekoho, kto by mohol viniť, tak samozrejme vybral najkrajšieho, najtalentovanejšieho a najpopulárnejšieho boha v panteóne: mňa"
― Rick RiordanApolónov pád : Utajené orákulum

“Darkling ťa bude loviť po zvyšok tvojich dní."
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt throne of glass fan art"Tak potom budeme mať niečo spoločné, nie? Okrem toho, mám rád mocných nepriateľov. Cítim sa potom dôležitý."
Mal si prekrížil ruky a premeral si piráta. "Neviem sa rozhodnúť, či si šialený alebo hlúpy."
"Mám veľa dobrých vlastností," povedal Sturmhond. "Niekedy je ťažké si z nich vybrať.” 
― Leigh BardugoSiege and Storm

„Stavím sa o zlatku, že netrafí,“ zachripel Fenrys.
„Šetri si dych na uzdravovanie,“ odsekla Aelin.
„Ja stavím dve,“ ozval sa Aedion. „Podľa mňa trafí.“
„Choďte všetci do pekla,“ zaprskala Aelin. No vzápätí dodala: „Stavím sa o päť. O desať, že ju zloží prvou strelou.“
„Platí,“ zastonal Fenrys hlasom plným bolesti.
Rowan zaškrípal zubami. „Povedzte mi, prečo s vami vôbec strácam čas.“
― Sarah J. MaasBúrka v impériu

"Predpokladám, že by ste to mohli nazvať "zlyhaním", ale ja  dávam prednosť termínu "vzdelávacia skúsenosť"."
― Andy WeirMarťan

1 Komentáre

  1. Opäť skvelý výber, Marťan je nevyčerpateľným zdrojom vtipných hlášok, obe vybrané ma pobavili :D Rovnako ma pobavila Sarah J. Maas a Victoria Schwab :D Niektoré knihy som nečítala, takže neviem presne kontext, ale ono poabvil asi každý úryvok :D

    OdpovedaťOdstrániť