Týždeň s knihou - Vrania šestka - Knižné rozhovory

Pritlačil pery k perleťovým rukovätiam drahocenných revolverov a venoval každému žalostný bozk. 
"Dávaj pozor na mojich miláčikov," prikázal Jesper, keď ich podával Dirixovi. "Ak na nich uvidím jediný škrabanec alebo ryhu, napíšem ti na hruď odpusť mi dierkami po guľkách."
"Nemrhal by si predsa nábojmi."
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt six of crows funny"A bol by mŕtvy v polovici odpusť," dodal Veľký Bollinger popri tom, ako skladal sekeru, vyskakovací nôž a svoju obľúbenú zbraň - hrubú reťaz s visiacim zámkom - do Rottyho nastavených rúk. 
Jesper prevrátil oči. "Zmyslom je nechať odkaz. Na čo mi bude mŕtvy chlap, ktorý má na hrudi napísané odp?" 
"Urob kompromis," ozval sa Kaz. "Prepáč funguje tiež a minieš menej nábojov." 


"Som podnikateľ," vysvelil jej. "Nič viac, nič menej." 
"Si zlodej, Kaz."
"Nepovedal som to práve?" 


"A čo také by odo mňa Kupecká rada už len mohla chcieť?"
Van Eck prelistoval papiere v rukách. "Prvýkrát zadržaný ako desaťročný," skonštatoval, keď zbežne preletel po stránke. 
"Na svoj prvý raz si spomína každý."
"Ten istý rok ešte dvakrát, dvakrát v jedenástich. V štrnástich vás pri záťahu na herňu chytil standwatch, no odvtedy ste nesedeli ani raz."
Bola to pravda. Tri roky sa Kaza nikomu nepodarilo zabasnuť. "Polepšil som sa," vysvetlil Kaz. "Našiel som si poctivú prácu a žijem v duchu pracovitosti a viery." 

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt six of crows funny
"Všetko dobre dopadne. Nechaj kaza, nech robí to, čo vie najlepšie."
"Je hnusný."
"Ale efektívny. Hnevať sa na Kaza preto, že je bezohľadný, je ako hnevať sa na sporák, lebo je horúci."


Kaz sa zaklonil na pätách. "Ako čo najľahšie niekomu ukradnete peňaženku?"
"Keď mu dám nôž pod krk?" skúsila Inej. 
"Zbraň o chrbát?" pridal sa Jesper.
"Jed do pitia?" navrhla Nina. 
"Všetci ste hrozní," skonštatoval Matthias.


Jesper sa vždy cítil lepšie, keď po ňom ľudia strieľali. Nie že by sa mu páčila vidina smrti (táto eventualita bola vskutku rozhodne nepriaznivá), no ak mal na zreteli prežitie, nemusel premýšľať o ničom inom. 


Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt six of crows ninaJesper nikdy nevedel povedať, čo sa Kazovi podarilo vďaka jeho prešibanost a plánovaniu a čo bola len hlúpa zhoda náhod.


Jesper sa zvalil na trup lode a obrátil zrak k nebu. "Fajn. Ale ak nás Pekka Rollins všetkých pozabíja, donútim Wylanovho ducha, aby naučil môjho ducha hrať na flaute, nech môžem ísť sakramentsky na nervy tomu tvojmu." 
Brekker skrivil pery. "Ja proste najmem Matthiasovho ducha, aby nakopal tomu tvojmu riť." 
"Môj duch sa s tými vašimi nebude spolčovať," odvetil Matthias škrobene a potom sa zamyslel, či mu z morského vzduchu nezačal plesnivieť mozog. 


"Nezohýnaj sa," vyštekla Nina. "Neskáč. Nerob prudké pohyby. Ak mi nesľúbiš, že sa budeš šetriť, spomalím ti tep a budem ťa držať v kóme, až kým si nebudem istá, že si sa úplne zotavila." 
"Nina Zeniková, v momente, keď zistím, kam si mi dala nože, prídem na kus reči."
"Začať by si ju mohla Ďakujem, ó, úžasná Nina, že si celú túto mizernú cestu nerobila iné ako zachraňovala môj biedny život."


"Sme partia s obmedzenými záujmami a ty nehráš hazard, nenadávaš ani nadmerne nepiješ. No tajomsto, ako sa stať obľúbenou znie: riskni život pri záchrane kolegov, ktorých by pri prepade rozstrieľali na kusy. Skvelý spôsob, ako si nájsť priateľov."
"Kým nemusíš začať chodiť na žúry."


Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt six of crows funny"Žltý protokol?" spýtal sa Kaz. 
"Výtržnosti v sektore," odvetila Inej. 
"Červený protokol?"
"Narušenie sektora."
"Čierny protokol?"
"Je s nami koniec?" nadhodil Jesper.
"Zhruba tak. 


Ráno čo ráno sa sťažoval, že je nemožné ju zobudiť. 
"Je to ako snažiť sa oživiť mŕtveho."
"Mŕtvi chcú ešte päť miút," zamrmlala a zaborila hlavu do kožušín. 


"Na," podal Jesperovi útlu knihu so zdobenou obálkou. 
"Ideme si čítať?"
"Otvor ju vzadu."
Jesper otvoril knihu a zmätene pozeral na zadnú stranu. "A?"
"Zdvihni si ju hore, nech sa nemusíme pozerať na tvoj škaredý ksicht." 
"Moja távr má osobitý ráz. Navyše - ó!"
"Fantastické čítanie, nemyslíš?" 
"Kto by si bol pomyslel, že si zgustnem na literatúre?" 


Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt six of crows funny"Onedlho sa preberú a zdhrnú kadeľahšie. Možno sa im podarí dostať na pobrežie a na slobodu. Robíme im láskavosť." 
"To nevyzeralo ako láskavosť. Vyzeralo to ako hádzanie ľudí do priekopy." 


"A na čo si nám ty? Ostrostrelec bez zbraní. Na tejto misii si úplne nepotrebný."
"Nie je to misia, je to kšeft."
"Matthias tomu hovorí misia."
"On je z armády, ty nie. A ja už vo väzení sedím, takže ma nepokúšaj, aby som spáchal vraždu."


Pardon," zastonala, keď sa štverala na nohy. 
Inej sa takmer rozosmiala. "V boji bývaš veľmi elegantná, ale pri padaní ti to práve nejde."
"Chýbala som vtedy v škole." 


"Bude bezpečné nechať ich tu, no, vieš..."
"Živých? Zabíjať mužov v bezvedomí mi práve radosť nerobí." 
"Mohli by sme ich zobudiť."


3 Komentáre

  1. Zbožňujem humor, s akým autorka napísala jednotlivé dialógy. :D :D :D :D
    Ale moja najobľúbenejšia hláška je tá s tými duchmi. Na tom sa stále smejem. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. všetky sú skvelé :D Ale hej, tá s tými duchmi je jedna z tých TOP TOP :D

      Odstrániť
  2. „Benjamin Briel Lee bol za každých okolností veľmi profesionálny a neustále ma informoval o všetkom, čo sa deje. Keby som mal nejaké otázky, bol vždy pripravený odpovedať. Bol to môj prvý nákup domov, o procese pôžičky som toho veľa nevedel, veľmi ľahko pochopil veci, o ktorých som mal otázky. Veľmi sa mi páčilo pracovať s ním. “
    Je to úverový referent pracujúci so skupinou investorov, ktorí sú ochotní financovať akýkoľvek projekt alebo vám požičiavajú akúkoľvek sumu s veľmi nízkym úrokom. Kontakt Benjamin Briel Lee E-Mail: Lfdsloans@outlook.com Whats-App Number: + 1-989 -394 - 3740.

    OdpovedaťOdstrániť