Shadowhunters rune book tag

Po dlhšej dobe sme opäť našli zaujímavý tag ktorý pochádza z blogu mylifewithbooks  od Zoe ! 

 (Vďaka bohu za Kódex Tieňolovcov lebo určité runy sa fakt ťažko prekladajú :D )

Dôvera - Kniha/séria v ktorej bola zradená tvoja dôvera

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt TRUST rune
Barbora: Proroctvo od Josephine Angelini. Fakt dobrý nápad, ale tak zlú knihu som dlho nečítala.Sklamalo ma tam proste všetko.
Maggie: Dosť ma sklamalo Lord of Shadows od Cassandry Clare. Totižto, Lady Midnight bola super, a o to väčšie sklamanie bolo pre mňa Lord of Shadows. Totižto, vy čakáte, že to bude pokračovať tak, ako super bola Lady Midnight...a ostanete iba sklamaní.

Zrýchlenie- Kniha/séria ktorú si prečítala veľmi rýchlo




Barbora: Určite Percy Jackson. Keď som objavila spojenie mojich obľúbených vecí - fantasy a gréckej mytológie, ani sa inak nedalo :)
Maggie: Fuuha. Tak, väčšinou knihy od Tarryn Fisher prečítam za jeden deň - naposledy napr. Atheist who kneel and pray, alebo napr. aj takého Netvor je zver som prečítala za jeden deň. Takže asi tak.

Odrazenie/Blokovanie- Kniha/séria ktorú si zablokovala vo svojej hlave



Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt DEFLECT/BLOCK
Barbora: Na vine sú hviezdy. Stále sa robím že táto kniha neexistuje.A vlastne som zablokovala celého Johna Greena. Aljaška bola už o niečo lepšia, ale stále ma to nejak nenadchlo, tak som si vravela že Papierové mestá sú moja posledná kniha, ak mi nesadnú už s ním fakt končím.Hádajte čo...nesadli.
Maggie: Fúha. Veľmi ťažká otázka. Najradšej by som zabudla na Diamantový dvor, že vôbec existuje. Proste, Richelle Mead, taká skvelá autorka a tak na nič kniha.

Vyvolanie spomienok(Mnemosyne)- Prvá kniha/séria ktorú si čítala


Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt RECALL rune
Barbora: Hm...taká prvá pravidelná séria, ktorú som prečítala celú boli Traja Pátrači. To som strašne milovala, kedže vždy som rada riešila záhady.
Maggie: No, prvá úplne prvá bola nejaká detská o vílach, ale popravde, moc si nepamätám a asi si ani na názov teraz nespomeniem. Ale tak čo si spomínam, tak úplne prvou sériou pre mňa boli Hry o život, vďaka ktorým som vlastne aj tak viac začala čítať.

Istý krok-  Kniha/séria so sebavedomou postavou


Barbora: Trón zo skla, veď hlavná postava je nájomná vrahyňa. Aj keď vlastne, myslím že ich tam je viac- Dorian, Rowan,Manon...
Maggie: Fúha. Dajme tomu, že Rose z Upírskej akadémie. Nebála sa pustiť do akej-koľvek ohrozujúcej misie a rozhodne si nič nerobila z prípadných posmeškou spolužiakov atď....

Pochopenie/ Predvídanie- Kniha/séria s predvídateľným koncom


Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt INSIGHT/FORESIGHT rune
Barbora: Jednoznačne Selekcia.Celkovo to bolo milé, ale koniec bol jasný už od začiatku.
Maggie: Naposledy napr. Vesmír na pleciach. Totižto, stačilo pár strán a hneď som vedela ako to celé skončí. A to ma dosť mrzí, lebo inak bola kniha dobrá, len keby ten koniec nie je taký predvídateľný a sladký.

Vodeodolnosť- Kniha/séria pri ktorej si plakala

Barbora: Neviem si teraz spomenúť na nič iné ako je Mechanická princezná. Tá my vždy rozplače, kedže mám príliš silné citové väzby na postavy v tejto sérií.
Maggie: Fúha. Ja tak často pri knihách neplačem, ale napr. Medený jazdec ma rozplakal. Alebo Súl moře od Ruty Sepetys. Alebo Mengeleho dievča. Väčšinou ma rozplačú práve tieto knihy - ktoré sa zaoberajú vojnou, lebo proste...sú také reálnejšie, surovejšie a smutnejšie.

Sila- Kniha/séria so silnou myšlienkou


Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt power rune
Barbora: Chcela som napísať nejakú vojnovú knihu, ale tie asi väčšina pozná.Nie je podstatné aký žáner má kniha, často môžete nájsť hlbokú myšlienku aj v "obyčajnej" teen knihe,kriminálke, proste všade.Ak je kniha kvalitná a premyslená, vždy sa nejaká nájde.Napríklad teda spomeniem Školu dobra a zla 2 :Život bez princov.
Maggie: Podľa mňa skoro každá dobrá kniha by mala v sebe niesť ako takú silnú myšlienku. Ale väčšinou si najviac ja osobne odnesiem z kníh ktoré sa odohrávajú počas 2.sv.vojny...lebo to čo sa dialo bolo smutné a rozhodne sa to nemôže niekedy v budúcnosti zopakovať - a mali by sme sa práve z tejto našej minulosti poučiť.


0 Komentáre