The Coffee Book Tag

Už dlho som rozmýšľala, že by sa na blog hodil aj nejaký ten tag. Tento tag som našla na blogu Dogmatixx, a hoci nás neoznačila, rozhodli sme sa s Barčou ho aj tak spraviť. :D Takže, tu je link na tento tag na jej blogu. Netagujeme nikoho, takže kohokoľvek tento tag zaujal, tak nech si ho vyplní. 


1. Čierna káva: Vymenuj knihu/sériu, s ktorou sú veľmi ťažké začiatky, ale potom je už fajn 
Barča: Nástroje smrteľníkov. Fakt :D Zo začiatku ako boli všetci ohúrení Mestom kostí...ja som si nemohla pomôcť.Páčila sa mi,ale nečakala som že si prečítam aj ďalšie časti...A pozrime sa teraz.Mám za sebou celú sériu,niektoré aj dvakrát.
Maggie: Dlho som rozmýšľala, ale nakoniec mi napadol Marťan. Lebo ja a fyzika, chémia si fakt netykáme. A zo začiatku to bolo ťažké, zvyknúť si na všetko to vysvetľovanie, ale nakoniec som si na to zvykla a Marťana som si zamilovala. 

Zdroj
2. Pepermintové mocca: Vymenuj knihu/sériu, ktorá je populárnejšia cez zimu alebo určité ročné obdobie
Barča: Hm...no pre mňa je to klasika na Vianoce-Nočný cirkus.(a to ja Vianoce nemusím) Ta kniha má takú atmosféru, ako máloktorá.
Maggie: Súhlasím s Barčou. Nočný cirkus má takú super čarovnú atmosféru, že pripomína Vianoce. A potom mi napadá ešte My True Love Gave to Me: 12 holiday stories...Vyšli aj letné aj zimné...A tie
sa určite hodia na letné/zimné prázdniny :) 



3. Horúca čokoláda: Aká je tvoja najobľúbenejšia kniha z detstva?
Barča: Hm...no ja som od mala milovala Troch pátračov :D To bola taká moja srdcovka, prečítala som všetky diely a to je ich fakt dosť.
Maggie: Denníky princezny! Tak na tejto sérii od Meg Cabotovej som vyrastala. Hneď ako som dočítala jednu knihu, hneď som musela čítať ďalšie a ďalšie...

4. Dvojité espresso: Vymenuj knihu/sériu, ktorá ťa držala na ihlách od začiatku až do konca
Barča: Škola dobra a zla. To je proste dokonalosť. Neviem či to ma byť kniha pre mladších ako ja alebo nie, no od nej sa odtrhnúť je niečo takmer nemožné. Nikdy neviete čo čakať, dokonale premyslený svet, geniálne postavy. Je krásna z vonku, ale o to viac z vnútra!
Maggie: The Conspiracy of Us! Rozhodne! Nikdy som netušila o čo ide, stále to malo dobrý spád a
stále sa niečo dialo. A Trón zo skla. A A Court Of Thorns and Roses. Bože, a ja si fakt neviem vybrať iba jednu. Všetky tieto vymenované ma držali na ihlách od samého začiatku po samý koniec. 

5. Starbucks: Vymenuj knihu/sériu, ktorú vidíš (snáď) všade
Barča: Na vine sú hviezdy....a vyjadrovať sa už radšej nebudem.
Maggie: Z každej strany teraz počúvam o sérii Trón zo skla. Niežeby to bolo zlé - tá séria je skvelá, jedna z mojich top, ale fakt je všade. 

6. UPS! Omylom som dostala kávu bez kofeínu: Vymenuj knihu/sériu, od ktorej si čakal viac
Barča: - 
Maggie: Labyrint: Útek. A  ďalšie časti. Film bol fajn, tak som čakala dosť toho aj od knihy, keďže aj tú dosť ľudí chválilo, že aká je super a podobne. A fakt som sa na to tešila. A dosť som od toho čakala. A ostala som dosť sklamaná. 

Zdroj
7. Perfektný mix: Vymenuj knihu/sériu, ktorá bola aj trpká, ale aj sladká a totálne úžasná
Barča: Percy Jackson. Začiatok bol trošku trpký,lebo som začala trochu neskôr ako väčšina, no to ma
neodradilo a musím povedať že to je najlepšia séria spolu s Bohmi Olympu, ktorú beriem ako povinnú jazdu pre milovníkov fantasy ;)
Maggie: Mesačné kroniky. Na začiatku Cinder som bola trochu taká, že som nevedela čo čakať a podobne. Ale ako som prečítala Cinder  a pustila sa do Scarlet, zamilovala som si tú sériu čo najviac. A už sa teším na Winter.



Tak ak aj Vás tento tag zaujal a ak sa rozhodnete ho tiež vyplniť, pošlite mi potom link a rada si prečítam aj Vaše odpovede. :)

0 Komentáre