Liebster Award Tag #2


Pokračovanie Liebster Tagu ! :) Prvú časť si môžete prečítať TU .Tentaraz sme už iba odpovedali na otázky bloggerky Káji :)

OTÁZKY:
1.Jsi optimista / pesimista ? 
Barbora: Ani jedno! :) Ja som taký realista s pesimistickými chvíľami.
Maggie: Optimista - vždy myslím optimisticky, aj keď sem tam som realistická :)
Viktória:Podľa situácie! :D Niekedy nemám náladu, tak som strašný pesimista.. Ked mám veľmi dobrú náladu, tak som veľký optimista.. Ale väčšinou sa prikláňam k realistovi! :) 





2.Na jakou střed. školu půjdeš ? Nebo jsi ? 
Barbora:  Bilingválne gymnázium v Spišskej Novej Vsi :D
Maggie: Už štyri roky úspešne navštevujem osemročné gymnázium v Trnave :)
Viktória:Štátne gymnázium v Levoči..:)

3.Oblíbený škol. předmět ?
Barbora: Myslím že žiaden.Všetky predmety mi idú asi rovnako,a žiaden nemám rada.Jedine Výchova umením či jak sa to volá.Celkovo tie umelecké predmety,hlavne kde sa kreslí.
Maggie: Prestávka. Ale nie mám dosť rada informatiku, angličtinu, francúzštinu a matematiku aj keď mi to dosť sťažujú naše učiteľky
Viktória:Pfú! Myslím že je to matematika, fyzika, chémia, biola a jazyky! :D Jeden predmet..samozrejme! :D Skôr sa prikláňam k prírodopisným predmetom.. :) 

4.Jsi rád/a že máš blog ?
Barbora: Jasné že hej!Celkovo aj spoznáš veľa bloggerov,priestor vyjadriť sa o veciach.
Maggie: Som. Rada vyjadrujem svoje názory a nie je nad lepší pocit, keď niekto pochváli tvoje úsilie a napíše, že má rád váš blog :)
Viktória:Samozrejme že som rada! :) Ako baby spomínali to vyjadrenie vlastného názoru je pre mňa veľmi dôležité, a ešte lepšie ak sa máš s kým o tom pozhovárať, a zistiť koľko ľudí si konečne myslí to čo ty! :) Trošku vás to zmení.. Teda aspoň mňa.. :)

5.Jsi se svým blogem spokojená/ý ?
Barbora: Ja som typ človeka čo vždy chce čo najviac.Takže áno som,ale ešte mám s ním veľa plánov.Každopádne keď som ho založila,nečakala som ani takéto výsledky :)
Maggie: Som ten typ človeka čo sa snaží byť spokojný aj s maličkosťami a aj keď sa tento blog ešte len rozbieha, som veľmi spokojná :)
Viktória: Skúsila by som povedať nie! :D Ale nie, som veľmi spokojná, pretože mi ukázal zasa niečo nové, do života mi doniesol ďalšiu úžasnú kamarátku (Maggie!!! :))), a spríjemnuje mi dni! :) 
6.Jak prožíváš prázdniny ?
Barbora: Nič moc :/ Vkuse prší a to ja nemám rada.Nudím sa kedže sa poriadne ani vonku chodiť nedá.Pravdepodobne jedne z najslabších prázdnin. Vďaka bohu za Game of Thrones!
Maggie: Miestami ani neviem kde mi hlava stojí a som rada, že mám potom pár dní len pre seba aby som sa vyspala :) Ale inak sa snažím ich stráviť s kamarátmi a tak :)
Viktória: Pravdu povediac bolo oveľa lepšie, ale môže byť aj horšie! :) Užívam si slnečné dni (-_-), čítam knihy a oddychujem..

7.Těšíš se do školy  ? 
Barbora: Pravdu povediac ani nie.Určite sa aj trochu teším,ale skôr nie.
Maggie: Vôbec. Nenávidím ten ústav :D
Viktória: Veľa krát mi bolo povedané že som zvláštna, ale teraz sa tak aj cítim! :D Áno..teším sa. Idem do novej školy, spoznám ďalších nových ľudí a hlavne mi chýba ten stres! :D 


8.Oblíbené jídlo ?
Barbora: Tak toto je zatiaľ najťažšia otázka! :D Neviem povedať jedno.Pirohy,čína,pizza,kurča a hlavne cestoviny! :)
Maggie: Pizza, asi :D Ale ja ich mám proste strašne veľa obľúbených ale pizza asi vedie.
Viktória: Čokoláda!!! :D (ak sa to počíta! :).. Ale ako také obľúbené jedlo nemám.. Zjem všetko okrem kôpru, cesnaku,cibule a brokolice! :) Ale ak už, tak zemiakové placky s hubovou omáčkou a mäsom.. :)


9. Na jaké internetové stránce trávíš nejvíce času ? 
Barbora: Tak stránky ktoré vždy zapnem keď som na webe sú: Facebook,blogger,gmail,goodreads,weheardit,tumblr občas Twitter. a ešte tie stránky filmov alebo seriálov.
Maggie: Goodreads, tumblr, weheartit, facebook, favim, devianart a tak :D
Viktória: Zrejme Facebook, blogger, weheartit, teevee (Glee! :D) a elisaworld.blog.. Prekladajú tam knihy (možno to viete),  a mám ten blog rada! :) A ešte knižné blogy.. 
10.Máš rád/a hmyz ?  
Barbora: Neznášam ho!Vždy som v lete až nenormálne doštípaná od tých sprostých komárov ! Jediný potrebný druh sú podľa mňa včely a tým to končí!
Maggie: Jo jasné, priam ho zbožňujem...v takej metrovej vzdialenosti ak je odo mňa ho znesiem ;) :D
Viktória: Nie..nemám rada hmyz. (Kto len môže mať??).. Je to nadbytočná otrava, ktorá nám zbytočne znepríjemnuje život len tým, že je! 



11.Do jaké cizí zemi by ses chtěla podívat ? 
Barbora: Každej.Vážne.Chcela by som vidieť celý svet,ale keď to nestihnem tak aspoň väčšinu z neho!
Maggie: Ráta sa aj to, že sa chcem znova vrátiť do Holandska? :D A ak nie, tak hm asi USA a strašne rada by som sa pozrela do dažďového pralesa alebo do Egypta a do Austrálie...takže hej, asi ako Barča, do väčšiny sveta by som sa rada pozrela
Viktória: Súhlasím s babami.. Všade! Ale to je pravdepodobne nemožné, tak aspoň väčšinu sveta by som navštíviť chcela.. Najviac zrejme Anglicko, Francúzko, Taliansko, Španielsko, Argentínu a radšej prestanem lebo by sme tu boli dlho! :)

0 Komentáre