nedeľa, 20. júla 2014

WISHLIST

Rozhodla som sa pridať taký menši Wishlist s knihami ktoré ešte u nás ešte nie sú v predaji ale už teraz ich nedočkavo vyčkávam. Veď to poznáte.Prečítate super hodnotenia na GR a chcete ju čo najskôr prečítať,keď však zistíte že daná kniha nie je k dispozícií.Síce som už čítala knihy v angličtine,ale predsa na také hard-fantasty sa neodvážim :).Tak tu je pár z nich ->


Throne of Glass-  Sarah J. Maas

Throne of Glass (Throne of Glass, #1)-Hodnotenie na GR4.17
-Vychádza na Slovensku: 15.4 2015
-Počet dielovSéria Trón zo skla bude veľkolepá, šesťdielna epická fantasy.
-O kniheCelaena, hlavná hrdinka, je nájomná vrahyňa. Ibaže pred rokom na Celaenu niekto pripravil pascu, pri ktorej zomrel jej priateľ, Celaena sa ho bezhlavo vybrala pomstiť... a skončila vo väzení.
Teraz po roku dostane Celaena ponuku. Kráľ organizuje turnaj, v ktorom budú proti sebe rôzni zločinci súťažiť o miesto kráľovho "osobného" nájomného vraha. Celaena samozrejme rada vymení väzenie za možnosť bojovať o slobodu (a potom pri prvej príležitosti zdúchnuť), ale počas turnaja začne niekto súťažiacich vraždiť... a o tom je prvá časť Trónu zo skla. 
-O sériíSéria sa odohráva v kráľovstve Adarlan, ktoré pred desiatimi rokmi napadlo všetkých svojich susedov. Čiže Adarlančania sa teraz majú veľmi fajn, narozdiel od ich bývalých susedov, ktorí im teraz slúžia ako otroci, umierajú v strašných podmienkach v baniach alebo len tak-tak prežívajú na ulici.


The Blood of Olympus-Rick Riordan

(Bohovia Olympu 5 )

-Hodnotenie na GR:Kniha zatiaľ nevyšla
-Vychádza v USA : 7.10.2014
-Počet dielov: 5
-O sérií:Mocní bohovia Olympu sa opäť prebúdzajú v novej vzrušujúcej sérii Ricka Riordana!
Voľné pokračovanie napínavej dobrodružnej série Percy Jackson práve začína!Riordan vypočul žiadosti fanúšikov a tentoraz čerpal nielen z gréckej, ale i z rímskej mytológie. Po vydaní prvého dielu nazvanéhoProroctvo sa v USA zopakoval úspech Percyho Jacksona - kniha sa okamžite dostala na predné miesta rebríčkov amerických bestsellerov vrátane prestížneho rebríčka New York Times, kde dobyla prvú priečku.
-O knihe: Nechcem vám tu spoilerovať takže len v skratke.Toto je posledný diel tejto série v ktorom vyvrcholí boj proti Gaii.
+Môj názor: Na túto knihu sa strašne teším ale som zároveň smutná.Neviem ako znesiem koniec všetkého,mojej najobľúbenejšej série,najlepšieho hrdinu,milovanej gréckej mytológie...

The Maze Runner-James Dashner

The Maze Runner (Maze Runner, #1)
-Hodnotenie na GR : 4.01
-Vychádza na Slovensku: (?) Zatiaľ nevychádza ale v Česku 28.8 2014
-Počet dielov:3
-O knihe:Thomas sa prebudí vo výťahu a nepamätá si nič okrem vlastného mena. Vynorí sa do sveta, kde žije asi šesťdesiat dospievajúcich chlapcov, ktorí sa naučili prežiť v úplne uzavretom prostredí.Každých tridsať dní sa objaví nový chlapec. Pôvodná skupina je už na mieste asi dva rokov a márne sa snaží uniknúť labyrintom, ktorý obklopuje ich životný priestor. Už sa vzdávajú nádeje. Potom sa  ale objaví dievča v bezvedomí a ich svet sa začne meniť...
-Film:Tohto roku aj vychádza film a to devätnásteho Septembra,v hlavných úlohách DYLAN O´BRIEN,WILL POLUTER a KAYA SCODELARIO.


Four: A Divergent Story

Collection-Veronica Roth

Four: A Divergent Story Collection (Divergent, #0.1 - 0.4)

-Hodnotenie na GR : 4.44
-Vychádza na Slovensku: (?) Zatiaľ sa nevie,v Česku bude
-Počet dielov:Sú to 4 príbehy odohrávajúce sa pred Divergenciou 
-O knihe:Dva roky pred tým ako spravila Beatrice Prior svoje rozhodnutie, šestnásťročný syn vodcu Sebazaprenia urobil to isté.
Tobias prestúpil do Neohrozenosti a má šancu začať odznovu.
Tu ho nebudú volať menom ktoré mu dali jeho rodičia.
Tu nenechá strach zmeniť ho späť na kričiace dieťa.
Divergent Collection, zahŕňa štyri odlišné príbehy z pohľadu Tobiasa Eatona.


City of Heavenly Fire-Cassandra Clare

City of Heavenly Fire (The Mortal Instruments, #6)
-Hodnotenie na GR: 4.56
-Vychádza na Slovensku:15.2.2015
-Počet dielov: 6 (posledný diel)
-O knihe:Taktiež nechcem veľaspoilerovať,takže toto je úplne záverečný diel aj keď môžete skončiť tretím,ktorý bol pôvodne posledný diel.Radím vám však aby ste si určite prečítali aj 4,5 a 6 diel :) V tomto dlho očakávanom závery uznávanej série The Mortal Instruments, Clary a jej priatelia musia bojovať proti najväčšiemu zlu, ktoré ich kedy stretlo: Clarynému vlastnému bratovi.Láska bude obetovaná a životy stratené v hroznej bitke o osud sveta v napínavej poslednej časti klasickej urban fantasy série The Mortal Instruments!

10 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ja som aj začala v ENG :D ale oni používajú slangové a vymýšľaj´=u si slová takže to je ťažké :D možno sa k tomu vrátim...

      Odstrániť
  2. Throne of Glass je jednoducho božia, hlavná hrdinka je bad-ass a zároveň aj typická baba, ktorá miluje šaty :D
    Na Maze Runners by som sa toto leto chcela pustiť, lebo vyjde film a chcela by som to mať prečítané, ale to som hovorila aj o Divergencii a ešte stále som sa k nej nedostala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som počula a kedže ja som podobný typ a takých hrdiniek je málo,tak sa neuveriteľne teším!!! :) Ty si nečítala Divergenciu?? :D Tak sa na to daj niekedy.

      Odstrániť
  3. Hrozně se těším na BO 5, ale doufám, že to v češtině vyjde brzo a taky na Four. Mohlo by to být zajímavé. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež...ale nechcem aby to skončilo :/ :D .Four je že vraj úplne super.

      Odstrániť
  4. ToG je úplná pecka, na Mare runnera sa už konečne chcem vrhnúť aj ja a pri TMI6 neviem,č i počkám na náš preklad, alebo si to prečítam po anglicky :D mám dilemu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ToG počkám,The maze som začala ale neviem...:D a TMI6 mám tu istú dilemu.Každopádne ju chcem mať doma s originálnou obálkou!

      Odstrániť
  5. Na Throne of Glass sa strašne teším :3 čítala som na ňu pár recenzii v angličtine a každý ju chválil, takže určite si ju zaobstarám! Nebudem sa tajiť,že The Maze runner ma uchvátil trailerom na film a v kuse si ho púšťam pretože som na ňom trochu závislá :D Ale keď som zistila, že to je natočené podľa knižnej predlohy hneď som si hľadala o nej podrobnejšie informácie :D A akoby som sa nemohla tešiť na Cassandru a jej poslednú časť City of Heavenly Fire? Veď tú ženu totálne zbožňujem už len preto, že vymyslela Magnusa!!!!! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja sa na ňu strašne teším! :) Hlavne na tu hlavnú hrdinku.The Maze ma dostalo tým že tam je úžasný Dylan o´Brien

    OdpovedaťOdstrániť