Moral Instrument challenge- Júl



Nový a úžasný projekt od Kristy, vďaka ktorému si viac a viac priblížime a porovnáme názory na jednu z najlepších knižných sérií The Moral Instrument! Viac sa o tomto projekte môžete dozvedieť TU!! Veľmi sa ospravedlňujeme za nesplnenie otázky č. 1, ale nastali menšie komplikácie, tak začíname od otázky č. 2. Za pochopenie ďakujeme! :) Dodala by som že to neradíme čítať čitateľom ktorý nemajú prečítaný tretí diel...prišli by o všetko prekvapenie.

Otázka číslo 2:

 Máš pocit, že Cassandra mala sériu ukončiť tretím dielom - Mesto skla?

Barbora:Jednoduchá otázka.NIE!!!Milujem túto sériu,a chcem aby trvala čo najdlhšie aj keď to určite obstáva pár častí ktoré nás úplne nenadchnú.Musím však povedať že 3-ka bola perfektné zakončená a kedže som ešte nečítala posledný diel mám veľké očakávania.Celkovo moje 2 najobľúbenejšie diely sú 3 a 5.V patom diely sa mi strašne páčilo celé to ich cestovanie po mestách a celkovo dialógy.Taktiež nemôžem si pomôcť ale mám rada Sebastiána :) Už len s toho dôvodu som rada že táto séria neskončila.Ďalej sa tu dalo nadviazať na sériu Pekelné stoje,čo aj autorka vrajže urobila hlavne v poslednej časti.Tak isto napríklad Cammile,istý mních a no veď viete.Nechcem spoilerovať. Nejde však len o postavy,niektoré sa mi páčia veľmi niektoré zas nie až tak.Ide aj o celkovú zápletku ktorou séria pokračuje.Napríklad už spomenuté cestovanie v Meste stratených duší,ďalej sa vyvíjajúcimi vzťahmi medzi postavami,nový záporak,ktorý je horší ako sám Valentine .Znovu musia zachrániť svet pred ešte väčšou hrozbou.Veď povedzte...o čom by to bolo keby si naši hrdinovia mohli chvíľu oddýchnuť?Takže na koniec by som dodala že možno vy by ste boli radšej keby to Cassandra zakončila trojkou,ale určite sa nájdu aj ty ktorý budú so mnou súhlasiť.


Viktória: Absolútne súhlasím s Barčou! :) Síce som ešte stále na 4-tej časti, no myslím že nám všetkým by bolo vážne ľúto, ak by sa táto úžasná séria ukončila 3-tim dielom. Cassandra je vážne Pani Spisovateľka, a zaslúži si aby ju jej čitatelia obdivovali dlhší čas, čo sa plní vďaka dlhšej sérii! :) Tak ako väčšina som si tú sériu obľúbila, a som veľmi rada že si môžem svet Tieňolovcov, upírov, vlkodlakov, víl a iných magických stvorení užívať dlhšie. Tretí diel sa skončil pekne, no je to vždy lepšie predĺžené (povedzme si pravdu!). A úplná bodka na konci bola séria Pekelných strojov, ktorou to všetko zaklincovala! :) Takýto nápad spojiť pár sérií bol vážne dokonalý! Vytvorila ďalšie postavy, ktoré boli OCH!!, a ktoré nadväzovali s týmito postavami, a.. proste Pani Spisovateľka! :) Takže odpoveď je OBROVSKÉ NIE!!!!!



2 Komentáre

  1. Jej som rada, že ste sa zapojili :). Teší ma, že sa nám zhodujú názory.. tiež som rada, že pokračovala ďalej a navyše vymyslela aj ďalšie série :).

    OdpovedaťOdstrániť